Hoi ik (jongen 14) vind iemand leuk. Zij is ook 14 en zit bij mij op school. Ik zat bij haar in de klas (afgelopen jaar niet) van basisschool tot de eerste. Hoe kan ik het beste contact met haar krijgen want ik vind haar echt leuk maar ik ben bang dat ze mij niet leuk vindt. Wat zouden jullie doen? En voor de meiden wat zouden jullie leuk vinden wat een jongen zou doen?
Om een beginnentje te maken kan je op een goed moment op haar af stappen of het best helpen met iets
En een gesprek met haar beginnen over hoe ze het vind in dit schooljaar en of t moeilijker is, welke vakken ze gaat kiezen, of het niveau te doen is, iets over vakantie bijv.…
Als jullie op kamp gaan met alle klassen van hetzelde leerjaar dan kan je mis op kamp haar helpen bij een actievueteit of in d'r team komen op sportdag
Probeer iets waarmee je op een smooty manier bij haar in de buurt komt om een gesprek te beginnen
Houd het gesprek niet zo saai en formeel natuurlijk maat gewoon speels. Bijv als je het over vakken of docenten heb een beetje iets zeggen van die ene docent is apart man want..…
Succes
meer vragen? Kom maar op
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.