Vraag

Contact verbreken?

  • 8 May 2022
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

ik ben 16 jaar en gay en ik heb een tijdje geleden een leuke jongen online ontmoet. We hebben veel gesnapt en hij vond mij ook leuk. Ik merkte een paar dagen geleden dat er iets was en toen zei hij dat hij het te snel vond gaan. Dit was eigenlijk de schuld van ons allebei maar nu zijn we dus gewoon vrienden. We hebben dus ook nooit echt een relatie gehad, maar ik heb wel nog gevoelens voor hem en ik voel me slecht als ik nu met hem praat omdat ik het gevoel heb dat het nooit meer iets gaat worden. Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik tegen hem moet zeggen dat ik geen vrienden meer wil zijn omdat ik me er alleen maar slecht door voel.

Iemand tips??


1 reactie

Jij bent er voor jezelf al uit dat je gay bent. Misschien is deze andere jongen (nog) niet zover en worstelt hij met zijn gevoelens en wellicht zijn seksualiteit. Dat kan ik me best voorstellen. Maar dat is ook maar speculatie.  Het beste kan je het gewoon met hem bespreken. Wat vind hij precies te snel gaan en waarom? Dan kun jij daarna beslissen of je contact wilt houden of niet.

Reageer