Vraag

contact valt stil

  • 26 March 2020
  • 8 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

heyy xxx

 

ik ben verliefd op een jongen ik heb hiermee ook al een paar keer mee afgesproken ook hebben hadden wij fix. maar van de 1 op andere dag was alles weg. we wisten niet meer wat te sturen, nu is het stil.en weet ik niet meer wat ik moet sturen? nu het zo stil is ben ik bang dat ik hem nu kwijt ben. 

heeft iemand tips over hoe je een gesprek kan beginnen???

xxx


8 reacties

Badge

Ja ik heb precies hetzelfde alleen ik heb verkering met haar maar ze stuurt ineens niks meer... Beter stuurt iemand ff dingen die je kunt sturen. We weten eigenlijk al bijna alles van elkaar denk ik zo'n beetje.

Hoi

 

Stuur deze jongen gerust een berichtje met bv. de vraag hoe het met hem gaat. Op die manier hoor je van hem, en toon je belangstelling. Uit zo’n vraag zou daarbij een gesprek kunnen ontstaan. 

 

Naast kleine berichtjes zou je hem een grappige meme of wat anders leuks kunnen sturen. Op die manier denkt hij aan je, en gaat hij je associëren met vrolijkheid :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Badge

Hoi

 

Stuur deze jongen gerust een berichtje met bv. de vraag hoe het met hem gaat. Op die manier hoor je van hem, en toon je belangstelling. Uit zo’n vraag zou daarbij een gesprek kunnen ontstaan. 

 

Naast kleine berichtjes zou je hem een grappige meme of wat anders leuks kunnen sturen. Op die manier denkt hij aan je, en gaat hij je associëren met vrolijkheid :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Ik doe dit alleen dan is het gesprek zo afgelopen Want dan stuurt ze alleen hey en goed met jou terug..🙁

@Naamloos1 

Blijf gerust doorgaan in het gesprek. Zo zou je bijvoorbeeld kunnen vragen of ze plannen heeft, hoe het gaat met haar familie, enzovoort. Op die manier kan een vlot gesprek op gang komen. 

 

Gr. Kenshin

Badge

hoiii

je kan bijvoorbeeld eerst beginnen met hoii hoe gaat het en daarna kan je vragen of ie nog iets leuks hebt meegemaakt de laatste tijd. Toon interesse naar hem dat zou die vast leuk vinden. en vraag om nog een x af te spreken. Jongens vinden het leuk als meisjes ook hun eerste stappen zetten

ik hoop dat je hier iets mee kunt 

xxx Birgit 

Badge

Haha ja dit doe ik dus de hele tijd maar dan zegt ze gewoon dat het goed gaat en als ik vraag of ze kan afspreken zegt ze gewoon nee

 

ik krijg dan als antwoord ja is goed, maar idk wnr. enz en later reageert ie niet meer, en nou in corona tijd mag ik niet naar buiten…

Badge

ik krijg dan als antwoord ja is goed, maar idk wnr. enz en later reageert ie niet meer, en nou in corona tijd mag ik niet naar buiten…

Ik zou meteen vragen wnr weer keer afspreken dan heb je meteen allebei de vragen 

 

Reageer