Vraag

Contact met verlegen jongen --> (crush)

  • 24 March 2022
  • 6 reacties
  • 150 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hoii,

 

Ik heb dus een hele leuke jongen in mijn klas. Hij is alleen verlegen en hij durft niet goed tegen mij te praten. Als ik achter hem zit in het lokaal dan draait hij nooit om, maar als er andere meiden achter hem zitten dan draait hij wel om en praat hij tegen hun?! Online daarentegen is hij helemaal niet verlegen en begint hij altijd gesprekken met mij. Als ik een keer een  dagje niet op school ben  vanwege ziekte etc. dan vraagt hij gelijk hoe het gaat en of ik ziek ben. Ook heeft hij een paar maanden geleden aangegeven dat hij mij wel zag zitten. Onder mijn instagram posts reageert hij altijd superlief en geeft hij complimentjes. Maar waaaaaaarom praat hij dan zo weinig in het echt, op school tegen mij?? En hoe kan ik subtiel laten merken dat ik hem wel zie zitten? Als ik bijv naar hem glimlach in de klas ben ik bang dat hij niet terug lacht of dat hij het irritant vindt.

Heel verhaal maar ik heb het even van me afgeschreven:)

 

Liefs<3


6 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hallo  @Esmay07 ♡

Misschien hoort hij een soort van bij dat " clubje " met die meiden.  Het kan ook zijn dat dat meidengroepje  gemeen is en zegt tegen die jongen dat hij je moet negeren op school. Maar echter wit hij met je praten :(   dat is niet leuk als hij dat moet doen....  

Nou, groetjes een hulpvol meisje 

Hai,

Misschien durft hij wel niet goed. Probeer anders op school een keertje een gesprekje met hem te starten. En doe dat dan niet als heel veel vrienden erbij staan want dat kan best ongemakkelijk zijn  voor jullie allebei.

Reputatie 7
Badge +18

Hoi ik denk dat hij verlegen is en niet goed weet hoe hij " in het echt" naar jou kan doen. Het klinkt mij alsof jij zijn crush bent maar hij durft het nog niet te uiten. Een keertje naar hem lachen subtiel is een goeie en wie weet bloost ie wel iets en dan is er dus wel een gevoel zeg maar ;)  gewoon een x proberen kan geen kwaad.

Succes hoor! Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +1

Bedankt allemaal!💕

Ik ga gewoon een keertje naar hem lachen en een gesprekje proberen te beginnen. Bedankt!

Liefs<3

Reputatie 7
Badge +9

Hey Esmay,

Ik herken mezelf hier super goed. Ik ben zelf ook verlegen en ik draai mezelf nooit om als mn crush achter me zit. Daarintegen app ik elke dag naar haar en ik stuur ook lieve dingen online. Dus ik denk dat ik wel wat tips kan geven:

Start het gesprek met hem op school. 
Als je denkt dat hij je leuk vindt, gewoon duidelijk zijn omdat
meeste verlegen jongens belachelijk moeilijk denken.  
Het kan behoorlijk demotiverend zijn wnr een verlegen jongen zn crush ziet praten met andere jongens, maar niet hem. 
Dus vooral: geef hem wat aandacht. 

Ik hoop dat dit helpt!
Groetjes, Sano07

Reputatie 5
Badge +1

Dankje! @Sano07 

<3

Reageer