Vraag

contact maken met crush

  • 10 March 2021
  • 5 reacties
  • 302 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een crush op iemand van mijn school/klas. Ik praat/snap/app eigenlijk nooit met meisjes en vind t ook eng om dat te doen. Ook in het echt durf ik niet echt met meisjes te praten

Hoe kan ik in contact komen met meisjes (vooral mijn crush)? We hebben nu vooral online les dus dan gaat t ook al moeilijker. & als we op school hebben gaat ze veel om met een andere jongen (die jongen spreek ik niet echt / mag ik niet echt)

Ik heb dus nog nooit contact met haar gehad (paar keer Hoi gezegd als ik haar zie, verder niks). Maar ik durf gewoon geen snap te sturen bijvoorbeeld , ook niet als t gaat over huiswerk ofzo (Want waarom zou ik iets over t huiswerk aan haar vragen als ik het ook aan mn vrienden kan vragen?)


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Maak je niet te druk stuur gwn iets van bijv. huiswerk om vrvolgens miss later gwn een gesprek te kunnen voeren ofz want zo laat je ook  een beetje zien dat je intresse hebt 

De groeten

Maak je niet te druk stuur gwn iets van bijv. huiswerk om vrvolgens miss later gwn een gesprek te kunnen voeren ofz want zo laat je ook  een beetje zien dat je intresse hebt 

De groeten

Maar ik zou niet weten hoe ik haar hw moet sturen als ze er niet om vraagt. En stel het lukt, waar moet je dan over praten...

Eigenlijk gaat het hier al fout. Je vraagt te veel, je begint te veel over dingen te denken die zouden kunnen gebeuren, en waar je dan over zou moeten praten. Het is allemaal zo moeilijk.

Ik weet eigenlijk ook niet wat je zou moeten zeggen. Ik denk dat het makkelijkste is om gewoon wat meer met haar om te gaan tijdens de les, maarja, hoe doe je dat dan. Ik heb geen idee.

Badge

Heyy, 

Je kunt een het meisje een compliment geven over hoe ze eruit zien ( dat vinden ze belangrijk)

Je kunt ook gewoon naar haar appen zoals: hoi hoe gaat het met je. Soms moet je gewoon even over de drempel heen stappen.

Succes!

dank jullie wel !

Reageer