contact houden met vriend die ik erg leuk vind

  • 18 August 2021
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

Badge

(Jongens advies zou ook fijn zijn)

Hoiii, zoals in mijn vorige topics beschreven vind ik een vriend van mij erg leuk. Het nadeel van deze vakantie is dat we niet tegelijk op vakantie zijn. Hij is nu op vakantie voor 2 weken en ik ben net terug.

Mijn vraag is dus nu. Hoe kan ik nu nog contact met hem houden? Het antwoord wordt waarschijnlijk, via app. Dan is het probleem weer, wat moet ik naar hem sturen dan? 

Help your girl out !!

 


4 reacties

Ik zou het niet te groot en ingewikkeld maken; hij is ook maar een mens. Je hoeft echt geen stukken Shakespeare naar hem te sturen. ;)

Even alle gekheid op een stokje; ik zou gewoon openen met iets van ‘Hey, hoe is het daar op vakantie?’ o.i.d.. Ik ken zowel jou als hem niet, dus weet niet precies hoe jullie omgang en toon is, maar een beetje algemeen starten is meestal wel prima.

Verder kan je ook streaks starten op Snapchat (misschien niet zo persoonlijk, maar dan zie je ook nog wat van elkaar). Als je whatsapp wat ongemakkelijk vindt, is Snapchat misschien überhaupt prettiger voor jou.

Succes! :)

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Volleybal15 

Appen is wel zo handig. Want ik denk dat brieven schrijven een beetje langzaam gaat ;)

Jullie zijn al (vriendschappelijke) vrienden dus dan kan je toch gewoon over van alles hebben? Zoals bijvoorbeeld hoe is het op vakantie? Of vertel over je eigen vakantie. Misschien nog wel ik mis je. Gewoon een gesprek voeren zoals je altijd doet.

Groetjes NV

@Volleybal15 

Zoals hierboven al werd beschreven door de andere moet je het gewoon luchtig houden. Zoek bijvoorbeeld wat op over de plek waar hij is en vraag daar iets over. In ieder geval niks moeilijks en ingewikkelds.

Veel succes!!

Met vriendelijke groet,

Goeiemorgen Slechtemorgen.

@Volleybal15 

Misschien een beetje brutaal, maar hoe is het afgelopen??

 

Reageer