Vraag

confused

  • 20 December 2021
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, ik ben een meisje van 15 jaar oud en sinds een tijdje vind ik een jongen leuk. Ik dacht voorheen dat ik asexueel was(geen sexuele gevoelens naar iemand, wel romantisch), maar sinds ik die jongen leuk vind denk ik dat ik demisexueel ben(je hebt alleen sexuele gevoelens naar iemand waarmee je een sterke band hebt en je heel erg vertrouwd), omdat hij veel intresse in sex enzo ook toont. Echter heb ik geprobeerd met de vasthou van een borstel te kijken of ik het fijn vind om dat in mijn vagina te stoppen, sinds ik nog nooit echt opgewonden ben geraakt van vingeren. Ik vond dit niet fijn, en ik weet nou niet of dit met mijn leeftijd temaken heeft, of dat dit normaal is of niet. Want ik heb eigenlijk nog nooit echt gehoord van iemand dat ze vingeren niet fijn vinden. Ik vind het wel fijn om over mijn clitoris te gaan, en kom daar ook van klaar. Ik wil eigenlijk gewoon weten waarom ik het niet fijn vind om te vingeren of uberhaupt iets in mijn vagina te stoppen zoals een dildo. Is dit raar? 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

Is niet raar als je niet opgewonden bent en ineens iets in je vagina stopt is dat heel plotseling en zal je er niet erg opgewonden van raken denk ik

Reageer