Vraag

collega leuk vinden

  • 17 July 2022
  • 7 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

Ik heb het gevoel dat mijn collega me leuk vind.. Maar ik ben heel slecht in signalen opvangen wat zijn typische dingen waarvan je weet dat hij je leuk vind of hoe je dat kan zien tijdens werk? Bijvoorbeeld als die zich verveeld naar kassa komen of wat hij via het oortje kan zeggen persoonlijk komt vertellend? 


7 reacties

Hoi @Teveeldenken !

Het kan ook zijn dat hij jou gewoon aardig vindt en hierdoor graag met jou omgaat. Ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk, maar je zou eens kunnen proberen te flirten om te kijken wat zijn reactie daarop is.

Badge

Hoi @Teveeldenken !

Het kan ook zijn dat hij jou gewoon aardig vindt en hierdoor graag met jou omgaat. Ik weet niet hoe oud je bent natuurlijk, maar je zou eens kunnen proberen te flirten om te kijken wat zijn reactie daarop is.

Ik ben 17 hij is 20.. Ik ben nu al een weekje op vakantie maar hij is bijvoorbeeld heel behulpzaam terwijl hij niet bij de kassa zit veel meer lachen en niet heel streng ,vertel soms wel privé dingen.. Maar wat zijn nou echt typische dingen wat jongens doen als ze iemand wel leuk vinden. (Heb maar een relatie gehad dat was met een meisje) dus dit voelt nieuw aan hehe

hij is bijvoorbeeld heel behulpzaam terwijl hij niet bij de kassa zit veel meer lachen en niet heel streng ,vertel soms wel privé dingen.. Maar wat zijn nou echt typische dingen wat jongens doen als ze iemand wel leuk vinden.

 

Dat verschilt per persoon. Heb je zijn nummer of snapchat (of iets in die richting)? Dan kan je via daar eens kletsen. Omdat het makkelijker is om online dingen te zeg durf je misschien iets meer, en hij misschien ook.

Badge

Hoi @Teveeldenken !
(….)

Heb je zijn nummer of snapchat (of iets in die richting)? Dan kan je via daar eens kletsen. Omdat het makkelijker is om online dingen te zeg durf je misschien iets meer, en hij misschien ook.

Heb ik wel alleen dat durf ik echt niet:/

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Je kan hem ook bijv. snappen en doen alsof je een vraag hebt, bijvoorbeeld over jullie werk. Dan kun je vrienden worden, en als het klikt kun je dan verder. Uit deze signalen die je geeft blijkt vooral dat hij vrienden wilt zijn, maar dat kan altijd nog veranderen. Weet je al of hij homo, bi, of hetero is? Dat is ook wel handig om te weten.

groet, Jackie

Hoi @Teveeldenken !
(….)

Heb je zijn nummer of snapchat (of iets in die richting)? Dan kan je via daar eens kletsen. Omdat het makkelijker is om online dingen te zeg durf je misschien iets meer, en hij misschien ook.

Heb ik wel alleen dat durf ik echt niet:/

denk niet dat je er dan achterkomt

Als je nooit iets zal proberen, is er niet echt een grote kans dat het lukt :)

Reageer