Skip to main content

Dag allemaal

Er is een meisje dat vorig jaar in mijn klas zat, maar nu zitten we in een andere klas en ze was eigenlijk wel nog tof en mooi, maar niet zo open. Hoe zou ik met haar kunnen chatten op snap en het gesprek aanhouden, want zij is zelf niet zo open zeg maar en ik ben zelf eigenlijk niet zo sociaal. Ik weet echt niet waarover ik het kan hebben behalve dan de exames en school maar dat is natuurlijk ook niet altijd zo tof/interessant. Voor de rest ben ik dus zoals eerder gezegd niet zo sociaal, waardoor ik ook niet echt zo veel dingen/ ‘roddels’ van andere mensen weet waarover ik zou kunnen chatten, want ik chat ook niet echt met nog andere mensen.

Hebben jullie aub onderwerpen waarover je lang genoeg kan chatten/waarbij er niet echt een akward stilte ontstaan of nog andere tips, want die zou ik erg waarderen

Alvast bedankt en groetjes

Iemand


Ik denk dat je best wel ver komt als je over elkaars hobby's bijvoorbeeld gaat praten 

Bv:

Oo mijn hobby is dansen

Leuk wat voor soort dansen

Enzovoort enzovoort 

Kan je praten over bijvoorbeeld verschillende categorieën van haar hobbys


Hey @anoniem8364 

Goede gesprekken krijg je vaak face to face, op Snapchat is het ook wel mogelijk. Maar snap is niet per se om te chatten hè, je kan ook gewoon snaps sturen (van je gezicht dan).  En als ze dat regelmatig terug doet is dat vaak ook een goed teken.

Wil je toch chatten? Dan is wat @AnoniemL_ al goed, je moet eigenlijk gewoon door blijven vragen, en hopelijk doet ze dat ook een beetje terug dan. En af en toe gewoon een snap sturen.

Hopelijk heb je hier iets aan

Liefs ItzJustin


Merci ! 


Reageer