Skip to main content

Chatten met volwassene?

• April 26, 2025
  • 3 reacties
  • 267 Bekeken

Ik ben een meisje van 16 jaar oud en ik ben nu een korte tijd met een man van 24 aan het chatten. Hij is echt heel lief en grappig en hij is ook echt respectvol. Hij heeft me verteld waar hij werkt, verschillende selfies gestuurd en hij is (neem ik aan) eerlijk over zijn leeftijd. Ik heb hem niets verteld over waar ik woon, waar ik naar school ga of iets dergelijks, dus naast mijn naam en de meest basic dingen (favoriete kleur, eten, dier, etc.) weet hij helemaal niets over mij. Ik heb hem wel een foto van mijn gezicht gestuurd, maar dat was puur mijn gezicht en ook niets anders :). Ook heb ik hem (nog) niet ontmoet en daar zijn we ook nog lang niet aan toe.

Het probleem is dat ik denk dat ik gevoelens voor hem begin te krijgen. Ik vind het super knap en zoals ik al eerder zei is hij mega lief en grappig. Ik weet dat het niet oké is als ik een relatie met hem begin, maar ik vroeg me gewoon af hoe ik er voor mezelf mee om moet gaan. Ik wil het contact niet verbreken, want er is niets vreemds aan de hand en dat wil ik ook graag zo houden. Ik wil dus ook niet tegen hem zeggen dat ik misschien gevoelens voor hem heb.

Heeft er iemand misschien advies?

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 28, 2025

Heyy!
Om eerlijk te zijn klink dit niet zo goed. Dat soort typen mannen online hebben vaak slechte bedoelingen en door met jouw leuk te chatten, wint hij jouw vertrouwen. Voor je het weet heb je een diepe band met die man, waar hij misbruik van kan maken. Ik zou zeker niet met hem afspreken! En als je het wel doet, altijd op drukke plekken blijven en je locatie delen met een volwassenen .  Als ik jou was zou ik afstand nemen. Ook al vind je hem zo leuk,  hopelijk snap je het een beetje.

groetjes Larah! :)

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 28, 2025

Hey🙂 ik sluit mij helemaal aan bij lara.

Wees voorzichtig en let goed op aanwijzingen die verdacht kunnen zijn. Groetjes D

• May 21, 2025

Hoihoi! 

Kleine update:

Hij begon me schat(je) en babe enz. te noemen, dus ik heb hem uiteindelijk geblokkeerd. Bedankt voor jullie advies ​@Larah487 en ​@Daandh!

Groetjes,

Plopkonijn27