Vraag

Celebrity-crush hoe kom ik er overheen

  • 18 June 2019
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

Badge
Haaaayyy,

Ik heb een crush op een celebrity en ik schaam me er een beetje heel erg voor, alleen ik wil er overheen komen maar hoe? Veel mensen maken me er belachelijk mee en ik vind het verschrikkelijk!

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Het is handig om gewoon dingen over hem/haar opte zoeken en de slechte kanten van hun opzoeken, zoek bijvoorbeel op YT op    (naam van celebrity crush) rudest moments

Hoop dat het helpt!!

X Queertje:)

Reputatie 2
Badge

Tbh ik heb ook een periode gehad dat ik helemaal obsessed was met een band guy! 

 ik was een echte fan girl. Ik kon uren lang naar zijn muziek luisteren, dingen opzoeken over hem, oude documentaires bekijken. elk interview bekijken, elk foto proberen te hebben zien in de internet. ik drooomde zelfs meerdere keren over hem!?? ik heb zelf heel een tekening gemaakt van hem o.o Ik maakte heel zon insta fan account van hem waar ik edits op pooste en content lmao. Maar let me tell you je groeit erover heen.  Hij blijft nog steeds mijn droomman maar hey laten we van onze levensjaren genieten. Je blijft niet altijd jong! het is helemaal niets gek als je een celeberty crush hebt. Dat is normaal want je kan je aangetrokken voelen tot iemand :)

Ik heb zelf geleerd dat mijn celeberty crush ook maar een mens is en ik uitendelijk hem ook wil respecteren als individu. :P

 

Reageer