Catfish, is hij wel wie hij zegt dat hij is?

  • 6 June 2015
  • 5 reacties
  • 341 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey,
Ik heb ongeveer 3 jaar geleden via een site een jongen leren kennen. Niet dat we elkaar leuk vonden ofso. Meer gewoon een heel goeie vriendschap. Ik maak heel moeilijk vrienden en voor mij gaat alles veel makkelijker over het internet. Maar ik was dus zoon 3 jaar met die jongen aan het praten. Ik vertrouwde hem echt, vertelde hem dingen die ik aan niemand anders durfde te vertellen. Toen ik in de put zat en het zonlicht niet meer kon zien, was hij daar om er met me er over te praten. Toen ik in het ziekenhuis lag na een zm poging belde hij me om de minuut om te vragen hoe het ging. Voor het eerst voelde ik me echt belangrijk voor iemand. Na veel praten hadden we dan toch echt besloten dat we elkaar in het echt moesten zien. Dus een tijdje geleden na school ben ik naar Rotterdam gegaan. Waar we hadden afgesproken. Heb zoon 4 uur op de afgesproken plek op hem staan wachten. Maar hij is nooit komen opdagen. Ik heb hem gebeld en berichtjes gestuurd om te vragen waar hij was. Ik kreeg helemaal niets terug. Later kreeg ik een sms'je van hem dat het hem zo erg speet dat ie niet kon komen, maar hij had problemen thuis en de volgende keer zou hij zeker komen. Ik vond dit best logisch klinken. Kan toch iedereen overkomen? Dus een paar maanden daarna hadden we weer een afspraak gemaakt, weer op dezelfde plaats. Dus ik daar heen... En weer heb ik uren op hem staan wachten. Hij is nooit op komen dagen. Dit doet mij heel erg pijn. Zeker omdat ik echt heel slecht ben in vrienden maken. En hij was speciaal voor mij. Hij was mn aller eerste beste vriend. Hij was die persoon die me belangrijk liet voelen, iets wat nog niemand had gedaan... Op tv heb ik wel eens de tv-show "Catfish" gezien op mtv. En nu ga ik heel erg twijfelen in hem, ben bang dat hij niet is wie het zegt dat ie is. Maar durf het niet aan hem te vragen zo van: "he, ja ik twijfel of je wel bent wie je zegt dat je bent, dus geef is even duidelijkheid." Ik ben bang dat ik dan mijn beste vriend verlies. Ik weet dat het niet goed is wat hij doet... Maar ik kan niet anders. Door gaan met het leven, is voor mij veel moeilijker dan voor andere. Ik weet zeker dat als hij er niet was geweest dan lag ik nu in de grond door zm... Ik moet nog elke dag huilen als ik denk dat hij misschien niet is wie hij zegt dat hij is. En echt, uiterlijk doet er niet toe. Owkay, ja hij moet niet in de 50 zijn ofso... Maar ik wil gewoon die lieve, behulpzame vriend die ik altijd had gehad. Tenmiste denk ik.... 

Dus... Wat denken jullie... Is hij een catfish..?
Alsjeblieft help me, ik maak mezelf gek hier...

5 reacties

Ik weet het niet het is moeilijk te beoordelen zo! Ik had ook ooit zoiets maar dat bleek hem gewoon te zijn& we hebben nu relatie enzo? maar wat ik zou doen is vraag of hij kan skypen? En of je hem toe kan voegen op facebook/insta ! Als hij daar weinig tot geen vrienden heeft (8 of zoiets) is hij een catfish! Ook als hij zegt geen van beide te hebben. Vraag of hij samen wil skypen! Als hij alsmaar niet wil en nergens een account heeft zou ik hem zo snel mogelijk blokkeren!!
laat je ff horen hoe het is afgelopen?
Xx hartjefoood
@hartjefoood 
bedankt voor de tips. Dat ga ik zeker even uitproberen! Ik hoop maar gewoon heel erg dat hij is wie hij zegt dat ie is.

Vraag of ie kan videobellen

Hallo Jayonymous :)

Dit is een topic van 5 jaar geleden, het account bestaat niet eens meer…

-TheMightySlayer <3

Jammer dat we niet nog een bericht hebben gehad hoe het is afgelopen

Reageer