Vraag

Casual gesprek en verliefd

  • 8 March 2023
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

Hallo.

GA NAAR HET EINDE VOOR DE HOOFDVRAAG!!!

Ik zal de belangrijke info markeren.

Ik ben HopelesslyInLove en ik heb zaterdag een meisje ontmoet op een feestje (en ik krijg haar niet uit mijn hoofd). Ik ga nooit naar feestjes en dat was mijn 1e feestje met echt drank enzo. Ik drink niet, dus ik was de enige nuchtere. Er waren wat mensen die ik kon, maar ik bleef eigenlijk maar bij 1 persoon hangen, sinds zij de enige is die ik dagelijks spreek. Op een gegeven moment kwam er een groep meisjes naar me toe. 1 daarvan is het meisje waar deze topic over gaat. Ze bleven vrij lang bij me staan, totdat het alleen nog maar ik en dat meisje waren. We hadden vrij veel met elkaar gemeen. Ze kwam ook de hele tijd dicht op me. De rest op het feestje zeiden dat we een 'match made in heaven’ waren. Er is wat gebeurd, niet veel ofzo, maar het was duidelijk dat we elkaar leuk vonden. Zij gaf me 2 kus(jes) op mijn wang en ik ook aan haar aan het eind van het feestje. Na afloop vroeg ik nog aan de feestjesgever of ze me leuk vond en ze zei dat ze wel serieus geïnteresseerd in me was en me wel leuk vond. De volgende dag stuurde ik haar een snap dat ik haar leuk vond, maar zij zei dat ze me niet leuk vond op die manier en liever vrienden wil blijven. Ik denk dus dat ze me eerst wil leren kennen, etc voordat ze zegt dat ze me leuk vindt. Ik vind dat helemaal oké, maar wat we dus HELEMAAL allebei zijn is sociaal awkward en we zijn niet echt de personen die een gesprek starten. Nou heb ik elke dag wel een (vrij kort) gesprek gestart, maar niks langs ofzo. Ik zou graag dus een echt gesprek met haar willen kunnen hebben, maar hoe?

 

DE HOOFDVRAAG:

Hoe start ik een echt goed gesprek?


2 reacties

Probeer er achter te komen wat ze leuk vind (zoals hobbys enzo). Dan kun je daar een beetje over praten miss?

Reputatie 7
Badge +9

Lekker weertje of niet?

Reageer