Vraag

cadeautje voor vriend

  • 12 January 2021
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

Badge +2

Hiii, mijn vriend is over een maand jarig, hij wordt 14 en ik heb geen idee wat ik voor m moet kopen. Heeft iemand een leuke idee?


5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Wat voor jongens is hij, er zijn dan pas namelijk veer mogelijkheden, noem een paar hobby’s van em, hoor graag van je,

-flopflop13 

Badge +2

Wat voor jongens is hij, er zijn dan pas namelijk veer mogelijkheden, noem een paar hobby’s van em, hoor graag van je,

-flopflop13 

Hij vind voetballen leuk (hij keept), spelletjes spelen online op PlayStation ofzo(ik heb daar geen verstand van) films kijken vind hij leuk en verder heb ik geen idee

Hee,

Je kunt bijvoorbeeld een fotolijstje met een foto van jullie samen geven en eventueel nog een leuke quote of tekst erbij. Je kunt een wat groter lijstje kopen en dan een foto erin doen en dan onder, naast de foto wat tekst zetten. Meestal is dat een cadeau wat eigenlijk iedereen wel leuk vind.

Je kunt vragen of hij nog een film wil hebben of een PlayStation spel. En als je het echt niet weet zou je ook een cadeau- of waardebon kunnen geven, zodat hij zelf een cadeau kan uitzoeken.

Of je zegt als de winkels weer open zijn, dat je samen opzoek gaat naar een cadeau, die hij zelf kan uitzoeken en dat je daarvoor een tegoedbon geeft. Dat je er een leuk dagje uit van maakt bijvoorbeeld.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 5
Badge +6

Wat voor jongens is hij, er zijn dan pas namelijk veer mogelijkheden, noem een paar hobby’s van em, hoor graag van je,

-flopflop13 

Hij vind voetballen leuk (hij keept), spelletjes spelen online op PlayStation ofzo(ik heb daar geen verstand van) films kijken vind hij leuk en verder heb ik geen idee

Je zou wat keeper handschoenen kopen, wel meer dan €30 als je goede wilt, scheenbeschermers kan ook wel, iedereen die voetbalt heeft ze nodig, een dikker thermoshirt voor keepers kan ook sinds hij keep is… van PS weet ik echt niks, ik speel zelf geen online shit, je kan ook wel ( kan duur worden) een film box kopen, een serie bevoorbeeld, groetjez,

-flopflop13

Ik denk dat samen een activiteit leuker is

Reageer