Vraag

cadeautje van de moeder van mijn vriendje

  • 14 December 2020
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Badge +2

Heyy, de moeder van mijn vriendje wil een cadeautje voor me kopen voor onder de kerstboom en m’n vriendje heeft dus net verteld dat ze dat echt hebben gedaan maar ik weet niet hoe ik er op moet reageren en wie ik moet bedanken zijn moeder of hem. Ik stres m dus nu al en ik wil er eigenlijk niet heen omdat ik niet weet hoe en wat. Iemand tips om me hier op voor te bereiden?


1 reactie

Hey Gwnnn,

Wat superlief dat de moeder van je vriendje dat heeft gedaan! Het lijkt mij dat je ze gewoon allebei kunt bedanken toch? Je vriendje en die moeder, wel zo leuk om ook haar specifiek te bedanken, want zij is uiteindelijk degene die dat cadeautje heeft geregeld. Een bedankje is altijd goed.

Volgens mij weten we allemaal niet zo goed hoe we moeten reageren als we een cadeautje krijgen, tenminste ik weet dat nog steeds niet.. Reageer gewoon natuurlijk, ik zou echt niet nu al te veel gaan stressen. Als het moment zover is, dan zie je het vanzelf wel.

Je kan nu heel erg gaan stressen, maar mijn ervaring is dat het achteraf gezien wel meevalt en dat je uiteindelijk je veel te druk hebt gemaakt.

Je kan trouwens toch zeggen dat je het echt superleuk en lief vind en dat je gewoon niet zo goed weet hoe je moet reageren en dan zeg je gewoon heel erg bedankt. Dat lijkt mij een prima reactie en als het op dat moment ff niet lukt zoals jij het wilt kun je er altijd nog later op terugkomen. Komt tijd, komt raad.

Heel veel plezier en succes!

Groetjes,
Simply Me

Reageer