Vraag

Cadeaus kopen

  • 25 June 2018
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,

Ik ben nu een maand samen met mijn vriend dit is totaal niet lang dat weet ik ook maar we kennen elkaar al een half jaar. Nu wil ik natuurlijk een lief cadeautje halen voor hem omdat we een maandje samen zijn. Ik zou dus echt geen flauw idee hebben wat je na een maand kan halen voor je vrien (jongen) hij is 17 jaar oud. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen/willen helpen.

Dikke kus van anoniemxlx15

1 reactie

Hoi!

Wat lief dat je een cadeautje voor hem wilt kopen. Jij kent hem het beste. Kan je inspiratie vinden bij zijn hobby's of interesses? Ik zeg maar iets: hij rijdt paard, dan kan jij een leuke sticker voor op zijn helm kopen als 'I never fall off. I just dismount with style'. Ik zeg maar iets, grappige cadeaus zijn vaak wel leuk.

Ben je goed in de keuken? Ik denk dat je vriend het schattig zou vinden als je iets lekkers voor hem bakt, bv. cupcakes met leuke vormpjes erop, of leuke tekstjes. Misschien hebben jullie van die inside-jokes tussen jullie beiden, en die kan je dan op die cupcakes doen. Idk, alweer, grappige cadeaus vind ik leuk.

Groetjes
x

Reageer