Vraag

cadeau voor besties vriendje

  • 24 January 2024
  • 7 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Mijn bestie heeft dus een vriendje. Ik en haar vriendje zijn vrienden. En hij is bijna jarig. Ik en mn bestie hebben laatst een cadeau voor hem gekocht vanuit haar(zij wist niet wat ze moest kopen maar ik wel dus we hebben iets gekocht waarvan ik zeker wist dat hij het leuk zou vinden)

ik weet nu eigenlijk niet of ik nu ook een cadeu moet gaan kopen voor hem want we zijn wel vrienden maar is dat dan raar ofz? En wat moet ik dan kopen want mijn idee heeft mn bestie eigenlijk al gebruikt?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hey! 

Je moet doen waar je je goed bij voelt, maar ik kan je vertellen dat een cadeau krijgen nooit raar is. Het isis altijd leuk om cadeaus te krijgen toch?

Heeft hij jou ook een cadeau gegeven voor je verjaardag? Want dan is het misschien zelfs gek als je het niet doet. 

Voor wat je moet kopen, je kan gewoon naar winkels gaan en een beetje rondkijken, of je zoekt op internet naar:' cadeaus voor (leeftijd vriend) jarige. ' iets lekkers is ook (bijna) altijd goed.

Verder kan ik je niet helpen want ik ken hem niet

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Reputatie 7
Badge +7

Persoonlijk vind ik het raar als je hem een cadeau zou geven. Geen idee waarom precies haha maar voelt ene beetje apart. Alsof je ook aandacht van hem wilt.

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik dacht ook dat het een beetje ongemakkelijk zou zijn ofz, hij heeft mij geen cadeau gegeven. Maar als hij een feestje gaat geven denk ik wel dat ik een cadeau ga geven zws iets van chocola!

Reputatie 7
Badge +7

Chocolade zou ik niet doen, dat staat als een soort symbool voor liefde. Je zou hem wel gewoon een kaartje kunnen geven, dan feliciteer je hem wel. Maar dan is het ook niet TE overdreven als je snapt wat ik bedoel haha. Verder zou ik niks geven.

Reputatie 7
Badge +17

Chocola zou ik ook niet doen. Dat kan raar overkomen. Ik zou gwn een kaartje doen. Hij heeft jou immers ook niks gegeven.

Reputatie 4
Badge +3

Hii Cupcakeme, 

Aller eerst is het super lief dat je je vriendin hebt geholpen met het uitzoeken van een cadeau voor jou vriend ( haar vriendje ). 
 

Stel jezelf eens de vraag of je hem ( als het niet het vriendje van je beste vriendin was ) ook een cadeau zou geven. Is het antwoord ja: dan zou ik zeker een leuk cadeautje uitzoeken. 
Is je antwoord nee: dan zou ik het achter wegen laten.  
 

Je kan ook nog nadenken over het feit of hij jou iets heeft gegeven toen je jarig was. 
 

Succes ermee!! Laat je ons weten wat je gedaan hebt? 
 

 

xoxoxo 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb hem wel gefeliciteerd maar niks gegeven.

Reageer