Vraag

buttplugšŸ˜³

  • 12 April 2021
  • 8 reacties
  • 487 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Nou ja

Ik ga dat dus kopen morgen

MAAR, voor hoelang kan je ze inhouden. Ik had wat erover opgezocht en ze zeiden 2-3 uur. Maar wat gebeurt er als je dat langer doet??


8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik wil hem trouwens bvb op school gaan dragen

Ongeveer 6.30 uur

Ik zou het zeker niet te lang dragen. Je kringspier zal dan gaan oprekken en dat zal dan leiden tot incontinentie.Ā 

Reputatie 2
Badge +2

uhm haha, ff een vraagje, waar is een buttplug voor (ken het wel) maar nooit achter gekomen waar het voor is, en waarom zou je op school willen dragen? tell me

@natuurvreugdeĀ voor in je anus te stoppen, zou dan lekker moeten voelen? Zoiets, maar draag hem niet naar school, tenzij je hem tijdens een pauze eruit kan halen en wassen, want een vieze buttplug in je tas is een no-go.

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou het zeker niet te lang dragen. Je kringspier zal dan gaan oprekken en dat zal dan leiden tot incontinentie.Ā 

Oh ja

Dat is waar

Reputatie 2
Badge +1

Hoelang zou ik hem maximaal in kunnen houden?

Hallo Tada no Emma :)

Je hebt het zelf al in je openingspost gezet, dus 2-3 uur denk ik.

-TheMightySlayer <3

Hallo tada no Emma, ik weet helaas niet veel van buttplugs heb het wel voorbij zien komen op het internet, je kan genoeg informatie zoeken en kijken of het verstandig is van een bepaalde leeftijd ofz, ik weet niet hou oud je bent. Ik snap het is natuurlijk wel leuk en spannend om dan stiekem in de klas te dragen maar je moet dit ofc veilig doen. Ik ben benieuwd naar hou het zal gaan en veel suc6

Ā  ik zou gewoon wat informatie op het internet opzoeken en eventueel vanaf welke leeftijd het veilig is om te doen. Lijkt me een leuk en spannend idee en veel suc6 met proberenšŸ‘.

Reageer