Buitengesloten door vriendengroep

  • 28 August 2020
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi

Ik zit nu in de derde en heb een vriendengroepen van 3 inclusief ikzelf maar de laatste tijd word ik niet meer betrokken in dingen zoals deze zaterdag gaan ze logeren en ze hebben me niet eens gevraagt en zo spreken ze heel vaak samen af zonder mij alof ze willen da ik er niet bij ben ofzo ik krijg hier nogal een naar gevoel over. Het heeft ook een beetje iets te maken met dat ik verliefd ben op iemand uit mijn vriendengroepje en dat ze niet met mij wil afspreken dat vind k vreselijk... 

Groetjes 


3 reacties

Hey 

 

ik denk dat je het bespreekbaar moet maken naar je vriendinnen toe.

en ook over je verliefdheid. Misschien moet je iets van zeggen dat je had gehoopt dat het er niet tussen zou komen te staan. Als je dat ook met z’n 3en bespreekt (juist met die ander er bij want anders voelt die ene zich nogal ongemakkelijk) misschien kan je dan duidelijk maken dat je het net zo als vroeger wilt. Dat je hoopt dat ze weer met je om willen gaan. 
misschien eerst met de gene er over hebben waar je niet verliefd op bent. Want dan kan zij alvast vertellen aan de ander hoe jij er in staat. 
 

 

Zo iets is ook bij mij in me vrienden groep geweest. En wat ik opgeschreven heb heeft bij ons geholpen. Dus misschien ook wel bij jou. 
 

groetjes blue 

Hai

Over de vriendschap kan ik zeggen dat het het niet waard is tijd & energie te stoppen in mensen die niet dezelfde tijd & energie in jouw stoppen. Verbreed je horizon, probeer misschien andere vrienden te maken. Je hoeft niet compleet afhankelijk van deze mensen te zijn.

Over de verliefdheid, het zou kunnen dat dat een grote reden is. Relaties tussen mensen veranderen als de één vriendschap ziet en de ander een relatie. Je kan het vragen, of het tussen de vriendschap is gekomen, of dat er een andere reden is. Tegen jr vrienden, echte vrienden, moet je altijd eerlijk kunnen zijn.

Sterkte 

 

ik zou gewoon een nieuwe vriendengroep zoeken weet dat het lastig is maar dit fixen is nog moeilijker

 

Reageer