Skip to main content

Briefje met telefoonnummer

• March 15, 2025
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Ik ben Anoniem3338 en een jongen van 15.Ik was op de tekenschool en ik was bezig met iets te maken, ik ging iets halen en toen ik terugkwam lag er een telefoonnummer op mijn bank. Ik zat naast mijn vriend en die zag het briefje ook, hij verscheurde het meteen. Maar nu weet ik niet of het meisje dat dat op mijn bank heeft gelegd dat gezien heeft en misschien nu aan het wachten is op een antwoord… Ik weet niet wat ik moet doen. Er zijn veel lekkere meisjes in mijn klas dus ik hoop dat ze nog een briefje op mijn bank legt volgende week. (Mijn vriend heeft eerst nog een foto genomen van het briefje.)

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!!!

2 reacties

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 15, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Vraag aan je vriend om de foto van het briefje naar jou te sturen en als hij zegt wrm zeg dan "kan ik kijken wie t heeft gdn"

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

om heel eerlijk te zijn wou ik vragen of ik het nummer zou mogen om diegene te prank Callen. maar je mag geen nummers hier uitwisselen dus laat dat maar zitten.

er zijn online sites waar je de eigenaar van het nummer kan opzoeken. volgens mij is wel heel veel dat je moet betalen maar er zitten er altijd een paar tussen die gratis zijn. Dan moet je gewoon bijvoorbeeld opzoeken “telefoonboek Broek in Waterland” (Broek in Waterland was het dorp dat chat gpt zei toen ik zei dat die een random dorp in Nederland moest noemen. ik kan zelf ook niet geloven dat er een dorp zo heet) en dan het telefoonnummer in typen