Vraag

Brief voor crush

  • 11 September 2020
  • 4 reacties
  • 506 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,         Ik ben M en ben een jongen van 16

 

Ik ben al een halfjaar verliefd op een jongen bij mij op het werk. Hij is 16 en ik ook en we zijn (denk ik) al een beetje aan het flirten met elkaar, maar ik wil een grote stap zetten door een brief in zijn tas te stoppen waar ik wat dingen uitleg en vraag. Alleen nu is mijn vraag, wat vinden jullie van de brief? Zouden jullie nog lieve dingetjes toevoegen, of dingen weghalen en is dit niet creepy? Alvast bedankt

(en ik zet mijn naam niet in de brief, ik heb namelijk achter groetjes 5 grote punten gezet. (Dat is het aantal letters van mijn naam) (Ik weet niet of hij gay is en hij weet niet van mij dat ik gay ben)

 

Groetjesss <3

Hoi (Naam van crush)

 

Ik zit hier al een hele tijd mee en wil dit nu uiteindelijk toch tegen je vertellen. Ik heb geen idee of ik hier spijt van ga krijgen of juist niet

Ik wil via hier zeggen dat ik je een super lieve, schattige en super leuke jongen vind, ondanks dat ik je niet heel goed ken heb ik toch vlinders in mijn buik.  Ik weet niet of jij mij ook leuk vind of dit überhaupt wel op prijs stelt dus daarom maar via deze brief. Ik doe het via deze brief omdat ik een ongemakkelijke sfeer probeer te voorkomen op het werk tussen ons als jij mij niet leuk vind of dat je dit maar raar vind en ik het gewoon niet durf te zeggen in het echt tegen je. Ik zou het gewoon heel erg jammer vinden als het ongemakkelijk wordt want ik wil het gewoon gezellig en leuk houden zoals het nu is.

Als je vlinders in je buik voelt en mij ook leuk vind dan hoor ik het via een of andere manier hoop ik nog wel. En dan weet je waarschijnlijk wel wie ik ben : )

 

Groetjes ❤ . . . . .

 

PS. Als je geen vlinders in je buik voelt dan is het maar het beste om dit te vergeten en kan je deze brief maar beter verscheuren en dan wil ik ook zeggen dat het me spijt

 

 


4 reacties

Iemand die mij wil helpen? Advies iemand? Wat zouden jullie lief vinden in een liefdesbrief?

Wat leuk dat je een crush hebt! Het is inderdaat moeilijk om te weten of iemand gay is of niet. Als hij al een goeie vriend is, en hij is niet gay, zou dit voor heel veel ongemakkelijk heid zorgen en misschien kost het een vriendschap. Probeer eens met hem te praten over gay zijn en zo. Misschien kun je dan vragen wat hij er van vind en of hij gay is. En als het antwoord ja is, is die brief een leuk idee. Als het antwoord nee is, dan ben je hier achter gekomen zonder een risico. 

Youtube --> Psych2go --> signs someone is gay

Goeie videos.

Hi,

Een brief is een goede optie als je het niet durft te zeggen maar ik vind het zelf mooier om in het echt te vragen. 

Ik zou het wss ook niet zomaar durven maarja…

Succes iig! En laat je horen als het gelukt is?

Groetjes J8j8

Hi helpmijaub16,

 

wow, echt wel cute, die brief die je hebt geschreven. Ik zou er wel blij mee zijn als ik zo eentje zou krijgen. Dat wil natuurlijk niet gelijk zeggen dat ik ook altijd op de afzender van de brief verliefd zou zijn/worden, want ook al ben ik gay en uit de kast, ik val niet op alle andere jongens. Maar op zich vind ik het een dappere poging en wat je in die brief schrijft komt rechtstreeks uit je hart en das altijd mooi om te lezen, toch? Vind ik wel. Dus compliment van twin en mij.

 

Ik vraag me alleen één dingetje af en dat is waarom zou je niet eerst meer met hem in contact komen om hem beter te leren kennen. Praat bijvoorbeeld eens over gamen of een sport die je doet ofzo en probeer uit te vissen wat hij leuk vindt om te doen en zoek iets wat jullie gemeenschappelijk hebben zoals bijvoorbeeld gamen en nodig hem een keertje uit om samen te gamen. Eerste keer kan natuurlijk wel online, maar samen gamen bij jou of hem thuis is meer wat je wilt. Dan leer je elkaar wat beter kennen en dan kun je alsnog die brief geven of het er over hebben. Ik zou die brief sws niet weg gooien. Sommige dingen zijn gewoon te mooi om weg te doen.

Voordeel van jullie vriendschap/meer met elkaar omgaan is dat jij hem al wat beter hebt leren kennen en dat hij ook al wat meer over jou weet. 

Zelf denk ik dat een echte vriendschap zou moeten overleven als je tegen een vriend je gevoelens uit en als die vriend jou niet op die manier leuk vindt. Ik hoor het wel vaker dat een vriendschap dan uit raakt, maar in mijn ogen was het dan ook geen echte vriendschap, dus dan is het ook niet zo erg als die uit gaat. Dan stelde die sws al weinig voor. Vrienden leer je vooral kennen in moeilijke(re) tijden.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en heb je nog vragen stel ze gerust.

Uiteindelijk is het jouw keuze wat en hoe je het aan pakt.

Succes :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

Reageer