Skip to main content

breakup, "als het beter met je gaat, kunnen we terug samen"

  • 5 July 2024
  • 9 reacties
  • 117 Bekeken

Hey, weer een update (ja ik dacht zelf ook dat t klaar was 😭 maar blijkbaar niet) ik houd het ff kort samengevat

 

Oké dus we hebben afgesproken om samen te blijven soortvan , maar hij wilt t geen relatie noemen.

 

ik ben nog een paar x langsgeweest en altijd goed gegaan altijd leuk en we houden veel van elkaar

 

nu zegt hij dus dat hij wilt wachten tot eind van deze zomervakantie om te kijken of het beter met ons beide gaat en dan weer een relatie proberen . Iemand een mening hierover??? Pls laat me weten of dit een crazy idee is of niet

 

en die moeder had eerst gezegd dat ze niet wilt dat we nog praten enz maar nu wilt ze dat wel weer ineens ofzo ik snap haar niet


 

de afgelopen dagen zijn erg lastig voor mij geweest om uit bed te komen of dingen te doen. Aan de ene kant geeft dit dus mij wel motivatie (“als het beter met je gaat, kunnen we terug samen.”) , aan de andere kant is het nogsteeds wel moeilijk voor me

 

 

xx

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik heb geen echt goede tip voor je maar ik wil je wel sterkte wensen. En het klinkt in elk geval niet als iets dat aan jou ligt. Hij wil je niet kwijt maar blijkbaar vind ie het moeilijk om dat zo te noemen. Jij hebt niks verkeerds gedaan en het is voor jou ook vervelend dat je moet afwachten hoe het gaat. Maar het is denk ik wel positief dat hij je niet kwijt wil. Ik hoop dat iemand met meer ervaring betere tips heeft voor je ☺️ veel sterkte ermee! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

Thx @Tover01 !

:)

Reputatie 7
Badge +4

Hij wilt het nu weer uitstellen tot we allebei helemaal beter zijn. Maar idk hoe lang dat gaat duren en mijn ouders zijn er ook klaar mee

 

xx

Reputatie 7
Badge +4

Hij doet nu alsof hij niks meer om me geeft

idkkkk bro wat is dit

Reputatie 7
Badge +4

Vrijdag gaf hij me z’n shirt en beloofde hij aan t eind van de zomer een nieuwe kans.

zaterdag beloofde hij op elkaar te wachten tot we beide beter waren.

vandaag wilt hij weer weg .

 

ik denk dat hij nu de mindset heeft dat hij altijd maar terug kan komen ook al gaat hij weg. Drm heb ik besloten om vanaf vandaag, hoeveel pijn het ook doet, hem met rust te laten zodat hij kan voelen wat hij mist. 
 

xx

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Hello1 , dat klinkt heel verstandig  !   Anders blijf je maar heen en weer gaan in je gevoel en volgens mij bepalen 2 mensen hoe ze een relatie hebben !!  Goed dat je ook aan jezelf denkt !

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

Laatste update op dit onderwerp voor een tijdje!!!

 

hij bleef dus zeggen dat hij van me hield en om me gaf blah blah maar had met een ander meisje afgesproken, dat meisje had hem op alles geblokkeerd en toen kwam hij bij mij daarover janken, k was erover geflipt want hij zei nog dat hij me donderdag wou zien en me wou knuffelen en seks enz dus ja 

 

ik had hem gebeld we hebben knallende ruzie gehad voor ongeveer een uur over de telefoon waarbij hij mij heeft bedreigd en erge dingen heeft gezegd over de situatie tussen mij en m’n ma, m’n sh, m’n anorexia en m’n trauma uit verleden relaties.  Ook noemde hij mij een hoer omdat ik een bodycount van 2 heb (inclusief hem).
 

ik heb hierop fel teruggereageerd wat niet slim was. Ik heb ook kwetsende dingen egzegd

 

 zijn moeder heeft mij en mijn ouders op alles geblokkeerd dus lekker kinderachtig. 
 

maar k heb m’n geld teruggekregen van hem en daarna op alles geblokkeerd. Ik ben gewoon bang voor volgend schooljaar, omdat dingen niet goed tussen ons nu zijn geëindigd ookal wou ik dat wel en hij mij letterlijk bedreigd heeft (“ik zou maar uitkijken waar je loopt als ik jou was want ik laat m’n vrienden je zwaar verminken”).   Vooral omdat zijn vrienden me al lastig valse TIJDENS de relatie vrees ik nu. Ook zijn ze allemaal 18 of ouder.
 

dus nu zijn we helemaal geen contact gegaan. Maar ik hoef ook niet iemand terug die al deze sh*t over mij zegt en me verteld dat hij van me houdt terwijl hij met andere meiden afspreekt 🤣. 
 

het is een opluchting maar doet HEEL veel pijn.  Vooral met deze omstandigheden.
 

ps: ik ben aangenomen bij een winkel en ga nu dus werken! 
 

xx

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik vind je een krachtige persoonlijkheid! Echt goed gedaan. En ja dat zal vast pijn doen maar je hebt wel het wijste besluit genomen! En dat bedreigen zou ik onthouden en als je het ergens hebt staan ook bewaren. Ik weet niet of dat alleen woordelijk was of ook via tekst. Bewaren is dan wel slim. Maar wrs is het allemaal domme zogenaamde stoere praatjes. Praat hier iig over met iemand die je vertrouwt, of bel de Kindertelefoon er over. Dan weet je wat je met die dreigementen aan moet. Maar nogmaals ik vind je echt stoer hoe je dit hebt gedaan! Werkze 😘 en succes! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +4

Hey guys

 

ja…weer een update. . Het houdt allemaal niet op

 

oke dus ik had hem op alles geblokkeerd dacht ik maar niet op sms dus hij heeft me op sms geappt dat het hem speet enz hoe hij had gedaan.

 

ik heb gezegd dat dat te laat was en hij deze moeite in de relatie had moeten steken.

 

we hebben toen gebeld en hij zei dat hij me wel miste enz blahblah dat soort dingen maar geen relatie wilt (hij weet echt niet wat hij wilt het is zo irritant)

 

hij heeft me ook 3 van die tel kusjes gegeven enz en ik was niet helemaal nuchter + met een vriendin dus nu wilt hij me nog een keer nuchter en alleen bellen ??

 

iemand advies of iemand die ff kan uitleggen hoezo hij zo doet?

 

xx

Reageer