Vraag

boys drama again HELP

  • 20 July 2021
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hi allemaal,

ik ben een meisje en ik was laatst op een verjaardag met famillie en neefjes een beetje aan het aanklooien, loopt er een boy van mijn leeftijd binnen, iets ouder. ik herkende m al een beetje, maar wist niet zeker of het degene was die ik in gedachte had, uiteindelijk was het hem wel. ik ken hem via via en was hem wel eens tegen gekomen maar dan was het altijd een beetje genant. maar toen waren we daar met water aan het spelen en hij gooide de hele tijd water over mij heen '’ik dacht dat je wel wat afkoeling kan gebruiken' zegt ie, mij de hele tijd aankijken, ik stond daar gewoon in mijn bikini te klooien en ik keek hem aan en dacht, this boy hits different. zijn moeder zei dat ie de hele tijd indruk op mij aan het maken was hij schoot de bal extra hard op de goal en dat soort dingen. ik deed niet geinteresseerd want ik was t wel een beetje gewend. dat iemand mijn aandacht wilde. en dan weet ik ook wel hoe ik me moet gedragen, hier wist ik het niet, raakte mn gedachte soort van kwijt, ik moest wel constant om hem lachen, ik snapte  hem toen ik thuiswas en de hele avond ging dat zo een beetje door.  nu ook nog wel. maar vanmiddag, ik werd gek, ik werd twee keer op geopend gelaten  en hij snapte wel andere mensen, maar hij vond mij duidelijk luek. wat moet ik doen. ik heb geen idee, het is zo raar om hem de hele tijd te snappen als hij mij op geopend laat, wat zouden jullie doen


1 reactie

Badge +2

Ik zou gwn een keer afspreken om te kijken hoe hij zig dan gedraagt, jongens vinden contact me thun crush namelijk nogak ingewikkelt en moeilijk enz en vaak zijn jongens bang dat de liefde niet wederzijds is. (Ik ben een jongen trouwens)

Reageer