Vraag

Boys boys


Badge

Wat vinden jongens mooi aan meisjes

En leuk? 


12 reacties

Allermooist vind ik het gezicht mijn typ

Blond lichtbruin haar en niet kort haar

Mooi gezicht borsten of kont maakt me niet zoveel uit en moet niet echt dik zijn 

Greetz

Als ze zichzelf zijn. Als een jongen lief doet, ook liefde teruggeven. Interesse tonen.

Als je met een jongen afspreek, zorgen dat je er leuk en verzorgt uitziet. Niet te veel make up, beetje mag wel, maar niet zo veel dat het helemaal glad wordt. En niet de wenkbrauwen overdreven dik zwart tekenen.:smiley:

Hoi Nele! 

 

Sommige jongens kijken deels naar je uiterlijk en hopelijk voor jouw ook naar je gevoelens. Ik weet niet waarom maar meestal krijgen meisjes met blond haar meer aandacht voor een of andere reden...(ik heb liever donker haar). Zelf vindt in zelfzekerheid ook een belangrijke factor.

 

Hopelijk ben je iets met deze info!

 

Dat verschilt voor mij per individu, zijn te veel dingen om op te noemen. Ik zou veel meiden "te doen" noemen maar er zijn er maar weinig waar ik verliefd op wordt. Waarom? Ik heb zelf ook geen idee.

Ik vind niet iets percee mooi aan een meisje, ik val gewoon op hoe diegene is, maakt dan voor mij niet uit of ze blond haar met blauwe ogen en een bril heeft, of bruin haar met bruine ogen en geen bril, bijvoorbeeld.

(Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me snel aangetrokken voel tot iemand die bijvoorbeeld je aardig aankijkt en lacht, snap je)

Hoi Nele,

Wees zoals jongenhoi zei inderdaad gewoon jezelf. Ik ben zelf laatst bezig geweest met een iemand waar ik al langer bevriend mee ben. Normaal was ze altijd super enthousiast, totaal niet verlegen en heel eerlijk. Dit veranderde echt volledig toen we bezig waren. Het was vaak erg ongemakkelijk, ze praatte weinig en over het algemeen deed ze gewoon anders. Wees dus gewoon jezelf, en wees eerlijk tegen hem.

Ik hoop dat ik je hiermee een goed advies heb kunnen geven.

-T

hee,

 

jongens vinden het leuk als je jezelf bent, en trots bent op jezelf. 

ben een beetje zelfverzekerd en laat vooral je glimlach zien

Ik vind niet iets percee mooi aan een meisje, ik val gewoon op hoe diegene is, maakt dan voor mij niet uit of ze blond haar met blauwe ogen en een bril heeft, of bruin haar met bruine ogen en geen bril, bijvoorbeeld.

(Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me snel aangetrokken voel tot iemand die bijvoorbeeld je aardig aankijkt en lacht, snap je)

Ja dat heb k dus ook maar weet niet goed hoe ik het dan met tonen want wss is het niet wederzijds

Wat vinden jongens mooi aan meisjes

En leuk? 

Geloof mij ik ben een jongen het liefst wil zien als ik een vriendin heb je moet geïntreseerd zijn bijvoorbeeld als ik game en mijn vriendin niet wil ik dat ze geïntreseerd reageerd. En ik vind dat ze overal voor open moet staan als je het moelijk hebt vind ik dat je het bij haar kwijt kan. Dat zijn mijn 2 belangrijke punten ik hoop dat je er iets meee kan 🤗

Voor de eerste indruk is een mooi verzorgd uiterlijk erg belangrijk voor de meeste mannen. Maar als je echt verder gaat en vrienden word vind ik de humor en hoe ze dingen aanpakt ook wel erg belangrijk. Hiermee bedoel ik dat ze niet alles gaat vragen als ze even het niet weet maar dat ze eerst zelf gaat nadenken. Scheelt mij weer een bult koppijn.

 

Groeten b.harms

Ik vind vooral een vrolijke uitstraling erg belangrijk

 

Reputatie 2
Badge +3

uhm inerlijk en uitterlijk

Reageer