Vraag

Boy drama

  • 3 December 2018
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,
Ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb een beetje een jongens drama..

Een vriend van me en ik hebben een beetje flow (op feestjes als we gedronken hebben zoenen we, en we vinden elkaar een beetje leuk enzo maar we hebben niet echt iets) maar hij zit in hetzelfde leerjaar als mn zus op school en ze zijn echt hele goede vrienden. Ik weet ergens ook wel dat zij nooit iets samen zouden doen maar ik ben er wel bang voor...
bv. vrijdag hadden we weer gedronken en nadat hij en ik echt voor een half uur gebekt hadden, ging hij plotseling voor anderhalf uur ofzo naar buiten met mn zus. Wss dat ze niks hadden gedaan maar dan nog... En ik weet echt nie meer wat ik moet doen, want ik kan niet aan ze vragen om minder met elkaar om te gaan aangezien ze echt goede vrienden zijn en ik dan kapot egoïstisch zou over komen. Dus heeft iemand misschien tips hoe ik minder jaloers kan worden?

En verder, ik heb laatst met mn dealer geneukt, maar een vriend van me zegt nu telkens tegen me dat ik het moet vertellen aan die jongen waar ik flow mee heb, maar is het wel verstandig om dat te doen? Want het was nog wel voordat die jongen en ik ‘iets’ hadden dus ik heb eigenlijk niks fout gedaan . En ik snap sws niet waarom ik het zou moeten vertellen aangezien het gewoon niet heel belangrijk is voor die jongen om te weten, toch?

Xx

2 reacties

Ik denk niet dat je het hoeft te zeggen tegen de jongen waar je flow mee hebt. Want jullie zitten nog niet in een relatie. Is het misschien mogelijk om hier met de jongen waar je flow mee hebt over te praten. Over dat je hem echt leuk vind enzo (Tenminste daar ga ik van uit). Misschien krijgen jullie wel een relatie dan.
Of je kan hem gwn vertellen dat je best jaloers wordt. Maar je kan het hem sowieso niet verbieden dusja.
Maar ik zou wel afstand nemen van je dealer, ofja afstand op seksueel gebied dan. Ik hoop dat hier wat aan had (ik ben zelf ook pas 14 dusja)
@Anoniem2310 ja ik heb sws tegen mn dealer gezegd dat ik geen shit meer met m wil doen haha
Maar die andere jongen, we vinden elkaar wel gewoon een beetje leuk maar we vonden allebei dat we elkaar gewoon nog niet goed genoeg kenden om echt een relatie te hebben..
En ik ben gwn bang dat hij mee te vervelend ofzo vindt als ik hem vertel dat ik zo kapot onzeker ben over of hij en mn zus nou wat hebben ofzo
Maarja thanks voor je hulp 🙂

Reageer