Skip to main content

ben ik het nou? of zijn het nou eenmaal het meeste die dat op school zitten, die relaties krijgen?

(ik zit in de bergen)

ik heb het nooit gesnapt.

wel bouw ik vrienden op via een penvrienden site (oa eentje in de UK die door idereen op het net stom gevonden wordt, en ik ben zijn enige echte vriend, de enige die hij vertrouwt :))

Ga je niet naar school. Om eerlijk te zij snap ik je situatie niet helemaal. Als je die wat beter beschrijft kan ik je beter helpen 

zeker kan ik dat: nee ik ga niet naar school. Ik doe al mijn hele leven (ik ben 16, bijna 17) aan thuisshool en hou daar van. Nu leef ik op een hoog en af gelegen boerderij, en kom amper in de stad. Vrienden maar ik alleen via pnvrienden sites, en zelfs daar zit het over gote deel niet in spanje (ben net in een chat gestapt met een spanjaard die er nieuw is). + komt er nog bij dat ik en mijn famillie op een heel andere manier denken dan de meesten (je kunt gerust zeggen dat we nogal parranoia zijn).

ik werk hier het meeste met de de dieren (voor het merendeel met de koeien), en die spreken nou eenmaal òòk geen spaans, dus de taal gaat er ook niet echt op vooruit, maar ook niet achteruit (ik spreek beter spaans dan dat ik het veersta)

en de types meisjes die je hier ziet zijn vaak ook al niet van wat je denkt….. nou, dat is m dan.

Misschien kan je een sport gaan doen om meer met mensen in contact te komen. Het is niet zo: je gaat naar school en je krijgt een relatie. Het is meer omdat je dan contact hebt met mensen. Het is hetzelfde als: ik ga naar een sportclub, ik krijg een relatie. Snap je een beetje wat ik bedoel? Het is misschien een beetje onduidelijk 🥴

ksnap watje bedoelt, maar hier is het met  2 dingen: 1 de plek waardeze boerderij gelegen is, is al een sporschool, en 2, is dat wss de eerstvolgende keer ik in een stad kom is ------ mijn verjaardag, en dan zou ik daarzijn met mn gehele famillie; tis niet zo gemakkelijk alsje denkt 🙂😘

geboortedatum is een persoonsgegeven en is dus verwijderd door de kindertelefoon.

Reageer