Vraag

bisexueel

  • 19 April 2020
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

Badge

Hey

 

Ik ben een meisje van 13 een ik twijfel of ik bisexueel ben? 
Ik heb al wel relaties gehad met jongens en mee gezoend.

Ik heb geen relatie gehad met een meisje, maar wel samen in bad geweest, gezoen en eigenlijk gewoon seks gehad. (Gevingerd). 

Ik vind het beide fijn maar ik weet niet of het gewoon voor de lol was en een beetje experimenteren of dat het echt is dat ik op meisjes val. 
 

Heeft iemand tips, alvast bedankt! 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey ik heb een paar vraagjes ,je hoeft ze niet te antwoorden . 

 Wil je met dat meisje en vind je haar leuk ? 
zou je nog vaker seks willen ?

voel je je fijn bij diegenen ? 
 
komen de verschijnselen over met dat van die jongen ? 
 

ps ik ben ook bi . Hopelijk heb je er wat aan 👍👍

Badge

Nou dat meisje is ook mijn beste vriendin, ik zou wel met haar willen als zij dat ook zou willen. (Ze is immers heel grappig en knap) 

Maar ik heb oom relaties gehad met jongens en dat voelde ook heel fijn. 
 

mij lijkt sex met een meisje ook fijner dan met een jongen ( misschien omdat ik ook al sex met een meisje heb gehad) 

Ik heb ook een vraag voor jou: Hoe ben jij erachter gekomen dat jij bi bent 

xx 

 

Reputatie 3
Badge +2

Nou dat meisje is ook mijn beste vriendin, ik zou wel met haar willen als zij dat ook zou willen. (Ze is immers heel grappig en knap) 

Maar ik heb oom relaties gehad met jongens en dat voelde ook heel fijn. 
 

mij lijkt sex met een meisje ook fijner dan met een jongen ( misschien omdat ik ook al sex met een meisje heb gehad) 

Ik heb ook een vraag voor jou: Hoe ben jij erachter gekomen dat jij bi bent 

xx 

 

Ik ben verliefd geweest  op een jongen een lieve jongen . Daarna was ik op mijn beste vriendin ik zei het tegen haar helaas viel ze niet op me ze viel niet op meiden , later werd ik verliefd om mijn bff ik wist het niet zeker maar na een paar weken wist ik het zeker ik ben bi . Nu ben ik 2 maanden (eigenlijk was ik het altijd al alleen wist ik het nog niet 😉😉)

Badge

Nou dat meisje is ook mijn beste vriendin, ik zou wel met haar willen als zij dat ook zou willen. (Ze is immers heel grappig en knap) 

Maar ik heb oom relaties gehad met jongens en dat voelde ook heel fijn. 
 

mij lijkt sex met een meisje ook fijner dan met een jongen ( misschien omdat ik ook al sex met een meisje heb gehad) 

Ik heb ook een vraag voor jou: Hoe ben jij erachter gekomen dat jij bi bent 

xx 

 

Ik ben verliefd geweest  op een jongen een lieve jongen . Daarna was ik op mijn beste vriendin ik zei het tegen haar helaas viel ze niet op me , later werd ik verliefd om mijn bff ik wist het niet zeker maar na een paar weken wist ik het zeker ik ben bi . Nu ben ik 2 maanden (eigenlijk was ik het altijd al alleen wist ik het nog niet 😉😉) dankjewel

Dankjewell

Reputatie 3
Badge +2

Nou dat meisje is ook mijn beste vriendin, ik zou wel met haar willen als zij dat ook zou willen. (Ze is immers heel grappig en knap) 

Maar ik heb oom relaties gehad met jongens en dat voelde ook heel fijn. 
 

mij lijkt sex met een meisje ook fijner dan met een jongen ( misschien omdat ik ook al sex met een meisje heb gehad) 

Ik heb ook een vraag voor jou: Hoe ben jij erachter gekomen dat jij bi bent 

xx 

 

Ik ben verliefd geweest  op een jongen een lieve jongen . Daarna was ik op mijn beste vriendin ik zei het tegen haar helaas viel ze niet op me , later werd ik verliefd om mijn bff ik wist het niet zeker maar na een paar weken wist ik het zeker ik ben bi . Nu ben ik 2 maanden (eigenlijk was ik het altijd al alleen wist ik het nog niet 😉😉) dankjewel

Dankjewell

Asjeblieft 

Reageer