Vraag

Biseksueel? Wat nu?

  • 19 June 2018
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen
Jullie kennen mij waarschijnlijk als de jongen die niet weet wat hij aan moet met verliefd zijn op een meisje. Zo dacht ik tot kort geleden ook over mijzelf. Sinds kort begin te merken dat ik steeds meer op een andere manier over een van mijn vrienden na ga denken. Ik begin hem steeds leuker te vinden op een andere manier. Terwijl ik vroeger gruweldeel van de gedachte om hem te knuffelen ofzo lijkt me dit nu steeds fijner. Ik weet eigenlijk niet wat ik hiermee aanmoet.

JelmerHelper

5 reacties

Ik ben een jongen van 13 jaar en ik ben een nou ja een homo maar ik durf niet helemaal uit de kast te komen. Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen terwijl ik het al aan mijn vriend heb verteld die ik ontzettend leuk vond en wat bleek: hij was ook homo en vond mij ook leuk. Niemand anders weet het van ons twee maar ik weet niet wat ik moet doen. HELP
Hi JelmerHelper,

In de puberteit gebeurt er een heleboel in je lichaam. Daardoor kunnen je gevoelens ook veranderen. Soms kom je er achter dat je niet (alleen) op meisjes valt, maar (ook) op jongens. Soms is dit alleen nieuwsgierigheid en blijk je uiteindelijk niet echt verliefd, maar is het dus meer nieuwsgierig hoe die andere eruit ziet, soms ben je echt verliefd en wil je voor altijd met een jongen of je vindt allebei leuk. Je kunt dan hetero, homo of bi zijn.

Je gaat er vanzelf wel achter komen wat je precies bent en wat je voelt.

Probeer je gevoel te volgen en als je er met je vriend over kunt praten, helpt dat ook wel. De puberteit is een ontdekkingstocht.

Ik zelf weet al een hele tijd dat ik alleen op jongens val. Ik ben zelf een jongen van 15 en ben al iets van 2,5 jaar uit de kast.

Je kunt er meer over lezen op:
https://www.sense.info/nl/liefde-en-relaties/lesbisch-homo-bi-hetero

Je kunt daar doorklikken naar allerlei dingen die er mee te maken hebben.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Groetjes,
M&M’s
Maar ik ben er al achter en ik val echt op jongens maar mijn vriend heeft net gevraagd of hij met mij wil mastruberen maar ik weet niet wat het is. Weet u wat het is?
@coolbleu10,

masturberen is aftrekken, kijk hier ff:
https://www.sense.info/nl/seks/sekstechnieken/met-jezelf-vrijen

Als je nog meer vragen hebt kun je beter een eigen topic beginnen, want dit is eigenlijk het topic van JelmerHelper. Snappie?

Groetjes,
M&M's

Reageer