Yoo!!!
Heb ff een vraagje. Heeft iemand tips hoe ik mijn vriendje moet gaan vertellen dat ik bi ben?
Ff extra info:
Ik heb sinds vorigjaar februari een vriendje, hij is 4 maanden ouder dan dat ik ben. Ik was al 6 jaar zijn crush. Hij heeft ADHD en is eigenlijk een beetje voorzichtig en niet zelfverzekerd (daarmee bedoel ik in onze relatie: hij durft me geen kusje te geven, laat staan tongen, slaat moeilijk een arm om me heen en geeft ongemakkelijke knuffels). Daar zit ik soms wel een beetje mee. Maar dat is nu ff niet het gene waar ik het over wil hebben. Ik ben er dus laatst achter gekomen dat ik bi ben, maar hij weet dat nog niet. Alleen het ding is dus dat hij een beetje gepest word en mij (wat ik echt oké vind) als een soort schild gebruik. Maar ik ben bang dat hij het op 2 manieren kan opvangen. 1) Hij vat het positief op (dus hij is blij dat ik het hem vertel dus goed sta in onze relatie). of 2) Hij vat het negatief op, want hij gebruikt me dus als een soort “schild” maar dan valt ze ook nog eens op meisjes! Maar ik ben dus bang dat het optie 2 is en dat hij me dan dumt, maar ik ben tot nu toe ongeveer 7,5 jaar de liefde van zijn leven!
HELP ME PLEASE!!!!