Vraag

biseksueel?!

  • 27 May 2020
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Badge

Hi ik ben eeen meisje van 12 jaar en mijn beste vriendin ken ik al sinds dat we baby's zijn. We voelen als zusjes voor elkaar maar de laatste tijd niet meer zo. Ze is heek erg veranderd in een korte tijd. Ze is opeens cosplayer op tiktok. Met 2675 volgers geworden. Ze heeft een vriendin met wie ze elke dag afspreekt en mij is ze compleet vergeten... ik vind het echt niet leuk dat ze zo is veranderd en dat ze me de hele tijd aan de kant zet voor haar vriendin. Altijd als ik met haar afspreek gaat ze videobellen met haar vriendin en gaat ze tiktoks maken. Ik wil haar terug. Hebben jullie miss wat tips hoe ik haar kan terugwinnen?? Ps. Er is nog een probleempje, ik denk dat ik bi ben geworden met flesje draai op haar feestje.....ik durf dit echtvaan helemaal NIEMAND te vertellen.. tips??


1 reactie

Reputatie 1
Badge +1

Hey anonymous123,

Zoals jouw vriendin zich gedraag is natuurlijk niet leuk, maar het hoort ook bij de puberteit. Ik zal als ik jouw was vragen wat er aan de hand is. Ikzelf heb ook een enorm grote ruzie met mijn vriendin gehad. De ruzie duurde wel anderhalf jaar. Uiteindelijk hebben we het uitgesproken en was het opgelost. Dit was in groep 8 (nu zit ik in de brugklas) ik ben trouwens ook 12. Ik ben nu weer beste vriendinnen met haar. Dus ik denk dat het beste wat je kan doen is naar je vriendin toe stappen en vragen wat er aan de hand is dat ze zich zo gedraagt. Spreek het samen uit en ik hoop dat jullie weer vrienden worden.

Dat je bi bent geworden is helemaal niet erg en je hoeft je er zeker niet voor te schamen. 2 mensen uit mijn familie zijn ook bi en niemand vind het raar. Als ik jou was zou ik het aan m’n ouders vertellen. Ik bedoel ze hakken je neus er echt niet af. Waarschijnlijk durf je het niet te vertellen omdat je bang bent dat je ouders je anders gaan zien. Geloof mij dat doen ze niet want jij bent en blijft hun dochter. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes

Reageer