bioscoop met vrienden

  • 5 July 2021
  • 7 reacties
  • 334 Bekeken

Badge

Hallo allemaal,

Zoals in mijn vorige topic heb ik gemeld dat ik een goede vriend van mij leuk vind. Daar zit ik een beetje mee. (Als je wil kan je op mijn vorige topic reageren).

Ik ga namelijk woensdag naar bioscoop met hem en 2 andere vrienden uit onze vriendengroep. Ik hoop wel erg dat ik naast hem kom te zitten want dan kan ik misschien een stapje verder gaan. 

Ik had namelijk in gedachten om wanneer er een "spannend" stuk komt zijn hand opeens vast te pakken. Ik weet niet of dat raar is om te doen (het is maar een idee) 

Tips zijn erg welkom voor wat ik kan gaan doen in de bios (blijf eraan denken dat 2 andere goede vrienden ook mee zijn).

 

Alvast dankjewel! :)


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Dat kan je inderdaad doen, als die jongen dat goed vind uiteraard.

@Volleybal15 

Het klinkt als een goed idee, maar het wordt denk ik vrij ongemakkelijk voor die jongen als je midden in de film zomaar zijn hand pakt. 

Het is jammer dat bioscoopstoelen een brede leuning hebben anders had je langzaam zachtjes tegen hem aan kunnen leunen. 

Ik hoop dat er mensen zijn met meer tips, want de bios is heel anders dan thuis met vrienden een film kijken.

Je zou zo'n loveseat kunnen doen. Je weet wel die stoelen voor twee personen en dan zoiets van oeps verkeerde.

Hoop dat anderen meer ideeën hebben.

Met hoogachtende groet,

Goeiemorgen Slechtemorgen

@Volleybal15 

Misschien een stoute vraag, maar hoe was het gisteren bij de bios??

Badge

@Volleybal15

Misschien een stoute vraag, maar hoe was het gisteren bij de bios??

Het was leuk alleen is er niet echt iets gebeurd. Wel zaten we naast elkaar maar ik durfde gewoon niet zijn hand vast te pakken. Omdat we naast elkaar zaten zat er een handleuning tussen en onze armen zaten wel tegen elkaar en hij trok zijn arm niet weg dus idk wat dat betekent.

Wel zij hij dat er nog een film uit kwam die hij nog wou zien. Ik heb dus heel lang getwijfeld om te vragen of we daarna toe zouden gaan. Heb het gister gevraagd via app aan hem en hij zei ja. DUS WE GAAN MET ZN 2EN NAAR DIE FILM, IK SCHEIT IN MIJN BROEK! 

@Volleybal15 

Hij trok zijn arm niet terug wat betekend dat hij zich waarschijnlijk comfortabel bij jou voelt (of misschien wel meer).

Veel plezier bij de andere film samen!!🎉

Hoogachtende groet,

Goeiemorgen Slechtemorgen

Badge

Hoii, omdat ik met hem alleen naar de bios ga ben ik best zenuwachtig om wat er misschien gaat gebeuren.

Want sommige vriendinnen zeggen dat we zullen gaan zoenen maar andere zeggen dat ik niks moet doen want ik weet niet hoe hij over mij voelt. Wat is het beste wat ik kan gaan doen bij de bios?

Ik zat ook te denken om te zeggen dat ik hem leuk vind aangezien ik hem deze vakantie verder niet meer ga zien.

@Volleybal15 

Wanneer je naar de bios gaat gewoon lekker jezelf blijven. Doe niks wat niet goed voelt en heb gewoon lekker veel plezier.

Succes!!

Hoogachtende groet,

Goeiemorgen Slechtemorgen

Reageer