Skip to main content

Bioscoop met Crush

• October 20, 2025
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Heyy,

Ik (16M) ben al jaren bevriend met een meid, die sinds een jaar ook mn crush is. En dit weekend gaan we in de avond samen naar de bioscoop!

Daarvoor heb ik de wat vragen:

• Is het slim om je arm om haar heen te slaan? Veel mensen zeggen dit, maar het lijkt me dat niet iedereen dat comfortabel vindt.
  • Hoe kan je wel een beetje “flirten” tijdens de film?
    Ik denk sowieso iig een beetje haar kant op leunen, en kijken of zij dat ook doet. Maar wat daarna?
  • Hoe kan ik hier laten zien dat ik verliefd op haar ben?/dat ik een relatie wil?
  • Nog andere tips of ideeën?

Alvast bedankt voor antwoorden!

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 21, 2025

Wat leuk dat jullie samen naar de bios gaan. Ik zou eerst ff kijken of ze het goed vindt als je je arm om dr heen doet, anders niet doen want dat kan awkward zijn. Flirten kan je gewoon doen door te lachen, oogcontact te maken en soms een klein complimentje te geven, dat werkt bijna altijd! 

xx liefs Wolf 🐺

• Net nieuw
  • October 22, 2025

En hoe zou je het beste kunnen weten of ze het goed vindt? Opeens vragen lijkt me niet geschikt, als het blijkt dat zij het toch niet wil.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 22, 2025

Ik zou gewoon kijken hoe ze reageert, like als ze dichterbij komt of blijft zitten als jullie elkaar raken is dat meestal een goed teken. Je kan eerst je arm gewoon achter haar leggen en als ze dan een beetje naar je toe komt kan je ‘m rustig om haar heen doen.  Als ze niet reageert of afstand neemt, gewoon laten.

xx liefs Wolf 🐺