Skip to main content

Hey iedereen 

 

Ik ben dus verliefd op een meisje waarmee ik veel afspreek bij mij thuis. We sturen elke avond en ik denk dat ik haar binnenkort ga zeggen dat ik verliefd ben. Ik ben er vrij zeker van dat zij ook op mij verliefd is.

 

Onlangs zei ze mij dat er een jongen die haar toevoegde op Snapchat haar een dick pik wou sturen. Natuurlijk blokkeerde ze hem direct.

Maar toen vroeg ik mij af waarom ze een random jongen die haar toevoegde ook zou toevoegen en daarmee zou beginnen sturen. Wat wil ze hiermee dan bereiken?

Waarom stuurt ze met andere jongens terwijl wij heel close zijn?

ik ben een soort van een beetje boos. Ik weet niet meer zeker of ik haar echt kan vertrouwen terwijl ik  hiervoor wel dat gevoel had.

Overdrijf ik of is het normaal dat ik mij zo voel?

 

 

 

Het is normaal dat je je zo voelt , maar probeer eerst zeker te weten of ze jou wel leuk vind. Want misschien is ze niet op je en wil ze gewoon vrienden zijn. Ik denk dat ze je wel leuk vind na wat je al heb gezegd maar toch. Maar jullie hebben ook nog geen verkering dus ik vind dat ze ook sowieso nog met jongens kan appen. want wat ik heb gelezen is het dus nog niet officieel snap je dus je overdrijft ook wel een beetje. Maar dat vind ik. 

 

Groetjes anonieme boy

 


Hey!

Je klinkt best wel wanhopig, ik zie dat je haar echt leuk vindt en dus ben je eigenlijk territoriaal tegenover andere jongens, te zien aan je reactie. Niks mis mee hoor, en ik snap het heel goed, maar waarschijnlijk is ze gewoon willekeurig gesnapt en heeft ze hem geblockt. Je zult pas hoeven denken over 'vreemd gaan' als ze het verbergt of als ze al vaak berichten stuurt naar hem.

Maar ik denk van niet dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Misschien heb ik het fout en ik help je alleen, je mag alles zelf bepalen! :)


Bedankt voor jullie reacties. Ze hebben me echt geholpen.


Reageer