Vraag

bijna 16 en eerste kus nog niet gehad?

  • 9 August 2020
  • 4 reacties
  • 202 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, 

Ik ben emma. Ik word 16 en heb nog nooit gekust en ook nog nooit een relatie gehad. Is dit raar op mijn leeftijd? Ook ben ik heel onzeker over mijn lichaam, ik heb namelijk amper vrouwelijke vormen…

Is dit alles raar op mijn leeftijd?

 


4 reacties

Hey, ehm Ik heb ook nog nooit een relatie gehad ofzoiets (ben een jongen, 16, gay) en heb dus ook nog nooit gekust,en ook erg onzeker over mn lichaam. Ik ken ook een aantal mensen die erg onzeker zijn over hun lichaam dus dat is zeker niet raar. Over een relatie, het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben die op zn 16e nog niks heeft gehad :)

Nee hoor, dit is helemaal niet zo raar. Het hangt er ook maar net vanaf wie je tegenkomt. Die vrouwelijke vormen komen ook nog wel, niet te druk om maken. Iedereen op z'n tijd.

Hoi

 

Geen zorgen :slight_smile:  Die vrouwelijke vormen en eerste relatie enzo komen vast nog wel. ‘t Is zoals xLisa zei ook een kwestie van wie je tegenkomt. Kom jij je eerste partner pas rond bijvoorbeeld je achttiende tegen, vind ik het net mooi om aan hem/haar dan pas je eerste zoen te geven. 

 

Gr. Kenshin

Hey,

Mja heb dit probleem ook wel een beetje(ook 16 jaar). Ben alleen niet echt heel onzeker over mijn lichaam. Ik denk sws dat het feit dat jij niet 'amper vrouwelijke vormen hebt' niet uitmaakt. Ik heb genoeg meisjes gezien die niet zoveel 'vormen' hebben maar die nog steeds prachtig zijn. 

Ik snap wel wat je bedoelt tho, het lijkt soms alsof iedereen om je heen met 50 personen per week loopt te tongen en ik dan niet :(. Ik weet dus ook niet zo goed wat je daaraan kan doen.

Reageer