Skip to main content
Vraag

bij meisje slapen

• September 25, 2025
  • 9 reacties
  • 400 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik ga volgend weekend op zaterdag en zondag logeren bij een meisje. Ik heb daar veel zin in ze wilt dat ik in haar bed slaap wat ik niet erg vind. Maar ik word snel geil krijg snel een stijve. En we willen geen seks of met de handen. Gwn knuffelen zoenen van elkaar genieten. Wat kan ik hier aan doen en hou zou ze reageren als ik een stijve krijg. Zou ik voor de zekerheid condooms meenemen. En hoe wordt ik niet stijf. Oh ja ik ben 16 zij is 14 

9 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 26, 2025

Ik denk dat je er niets aan kunt doen als je een stijve krijgt en het is niet zo verwonderlijk dat jij geil wordt als je in bed ligt te zoenen met een meisje.  Aangezien jullie niets seksueels willen doen, zal ze dat waarschijnlijk negeren.  Ga niet met je erectie in haar rug liggen prikken of je zo draaien dat die altijd precies is waar zij haar handen heeft als ze aangeeft dat ze  niets met opwinding wil doen - dat zou alleen maar irritant zijn voor haar.

Maar misschien vindt ze het wel leuk om aan je te zitten en dan kun je natuurlijk wel verder gaan.  Condooms lijken me niet meteen nodig als jullie nog nooit aan elkaar gezeten hebben - handen en tongen volstaan dan ruimschoots. 

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 26, 2025

Voor de zekerheid kunnen condooms altijd handig zijn om in ieder geval bij je te hebben maar je moet het niet meenemen omdat je het graag wilt doen. En verder het niet stijf worden kan je eigenlijk niet tegengaan dat gaat vanzelf 

Forum|alt.badge.img+1

Oké dankjewel Diana 

maar ik wil zelf ook niet echt seks ofzo want daar heb ik geen zin in maar als ik blijf slapen en knuffelen en zoenen dan word ik snel stijf ik ben bang dat ze dat erg zou vinden

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 26, 2025

@Lekkere jonge wilt 69 dan moet je haar maar zeggen dat ze je erectie maar moet negeren en dat je echt niets seksueels wilt doen. Ze zal wel begrijpen dat het per ongeluk gebeurt.

En flink masturberen voordat jullie samen zijn zorgt er voor dat je minder snel weer een erectie krijgt.

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 26, 2025

Ik denk dat ze het niet erg vindt. Een erectie hoort er nou eenmaal bij en ze zal vast niet boos worden als dat gebeurt als je aan het zoenen bent. Idd misschien ervoor masturberen.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 27, 2025

Ja doe het van te voren eerst met je zelf.

Dat zou moeten helpen .

Maar ze zal.zeker niet boos zijn als je het krijgt het is voor haar ook een bevestiging dat je haar super leuk vind .

Maar zou als ik jou was wel condooms mee nemen voor het geval dat ze het wil doen met je .

Dan ben je altijd veilig. 

Forum|alt.badge.img+1

Hoi zou ik dan gewoon condooms van mijn vader pakken en eigenlijk lijkt het mij wel leuk om seks te hebben of met de handen mij maakt het niet uit maar lekker zoenen en knuffelen en samen naakt slapen is ook leuk 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 28, 2025

@Lekkere jonge wilt 69  het zou kunnen maar je moet dan zeker weten dat ze dan niet te groot zijn  want dan heb je er niks aan dus eigelijk zou je gewoon eigen condooms moeten halen. 

Forum|alt.badge.img+1

@NN15000 

ik weet waar mijn vaders condooms liggen en ik heb ze al om mijn lul gedaan en ik pas ze heel goed mijn lul is 15cm stijf vinden meiden dat lekker en wat zouden jullie doen als ik bleef slapen