Skip to main content
Vraag

BIG problem, 2 meisjes

• August 13, 2026
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Dus, ik ben 14 jaar en ik denk wat langer dan een maand geleden zij ik tegen een meisje uit het jaar onder mij op school dat ze me wel leuk leek enzo maar dat we elkaar niet zo goed kenden. Ze zei dat ze me ook beter wil leren kennen. Maaaaar ik heb gelijk 2 weken geleden een vriendin gekregen. Ik weet echt niet wat ik moet doen want, het meisje op m'n school zie ik vaak enzo en mijn vriendin woont 20 min met de auto van me vandaan. Mijn vriendin en ik ontmoette elkaar online en hebben elkaar nog nooit gezien, HELP!!!!!! WAT MOET IK DOEN?????? Want het ding is ook dat door mijn niet vriendin op me school zit iedereen alles weet enzo en en en aaarggh idk.

3 reacties

Ander
  • August 14, 2026

hej ​@Speciaal ik denk je moet eerst ff voor jezelf checken wie je nou echt leuk vind. Online chatten en bellen is leuk enzo, maar iemand irl zien is echt heel anders. Je hebt die online meid nog nooit ontmoet, ook al woont ze niet superver. Is dat wel realistisch? Dat meisje van je school is er gewoon altijd, je ziet der vaak en jullie wilden elkaar sws beter leren kennen. Als je voor dat meisje van school gaat dan moet je die online vriendin wel eerlijk vertellen dat de afstand lastig is of dat je gevoelens voor die ander sterker zijn. Maar ga der sws niet ineens skippen of ghosten, dat is echt lullig. Wat je zekers niet moet doen is tegen allebei ja zeggen. Dat komt uit en dan heb je ruzie met beide. En als je met die meid van school gaat praten, doe dat dan ff apart en niet waar je vrienden bij staan. Je weet zelf hoe school is, iedereen geilt op drama en ze gaan het alleen maar erger maken.

Ik hoop dat je er wat mee bent

Ander

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 18, 2026

Dankjewel voor het advies,

Update: het meisje van m'n school stuurde dat ze niet klaar is voor een relatie. Ondertussen heb ik al een wat sterkere band met m'n vriendin.

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • August 19, 2026

Hoe kun je nu een relatie hebben met iemand die je nog nooit hebt gezien?  Het is niets geworden met dat meisje op school en daty is misschien jammer maar het is echt beter om iemand irl te vinden dan in zo’n online verhaaltje te leven dat alleen maar kan tegenvallen als je elkaar echt ontmoet.