Bi? Wat moet ik doen?

  • 26 March 2020
  • 9 reacties
  • 114 Bekeken

Badge

Okayy.  Zelf ben ik nu 13 en een meisje.

Moeilijk om uit te leggen, maar ik heb nu een tijdje een goede vriendin. Ze is geel aardig en we praten/chatten/FaceTimen vaak. Ze maakt me altijd aan het lachen en verteld me over de leukste nieuwe series of games. Nu in verband met het Corona miss ik haar ook erg.

nu denk ik dat ik misschien op haar val, wat raar is omdat ik nog nooit iets heb gevoeld voor een meisje. Ik ben altijd op jongens geweest.…

we praten ook vaak over liefde en bi zijn enzo. En ze zegt vaak dat ik cute ben. Ik ben bang om bijvoorbeeld iets te zeggen. Het lijkt me ook raar als ze dit leest. Ik weet niet of ik nou iets moet zeggen of niet. Ik weet zelfs ook nog niet zeker of ik wel op meisje val.

rare situatie I know, maar heeft iemand advies voor wat ik nu zal doen??


9 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoe oud Ben je nou echt. Je zegt dat je 15 bent in andere topic. Gay zijn is niks mis mee. En Dat je met haar Wil kan gevolg zijn van dat je lichaam veranderd?, denk ik. Als zij jou cute vindt zeg aardige dingen terug. Begin misschien iets een relatie? Hopelijk helpt dit.

Grtjes en Succes. #staystrong

Hoi

 

Je twijfelt aan je gevoelens voor deze vriendin. Zelf zegt ze je ‘cute’ te vinden, maar terwijl weet jij niet goed wat terug te zeggen. 

 

In ieder geval lijkt het me fijn dat jullie openlijk over biseksualiteit en liefde kunnen praten. In mijn ogen maakt dat het voor jou wat eenvoudiger, aangezien je alvast openlijk met haar kan praten over gevoelens. Hebben jullie het al eens concreet over elkaars geaardheid gehad?

 

Geef deze vriendin nu en dan gerust een complimentje terug. Op die manier zou ze je interesse in haar kunnen merken. Wanneer het moment daar is, zou je daarbij gerust kunnen aangeven dat je twijfelt aan je geaardheid. Wie weet komt uit dat gesprek wel wat moois voort :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Badge

Hoe oud Ben je nou echt. Je zegt dat je 15 bent in andere topic. Gay zijn is niks mis mee. En Dat je met haar Wil kan gevolg zijn van dat je lichaam veranderd?, denk ik. Als zij jou cute vindt zeg aardige dingen terug. Begin misschien iets een relatie? Hopelijk helpt dit.

Grtjes en Succes. #staystrong

 

ik ben eig 15 maar ben bang dat die vriendin het leest, het lijkt me raar als ze erachter komt en er iets van vind. 

Badge

Hoi

 

Je twijfelt aan je gevoelens voor deze vriendin. Zelf zegt ze je ‘cute’ te vinden, maar terwijl weet jij niet goed wat terug te zeggen. 

 

In ieder geval lijkt het me fijn dat jullie openlijk over biseksualiteit en liefde kunnen praten. In mijn ogen maakt dat het voor jou wat eenvoudiger, aangezien je alvast openlijk met haar kan praten over gevoelens. Hebben jullie het al eens concreet over elkaars geaardheid gehad?

 

Geef deze vriendin nu en dan gerust een complimentje terug. Op die manier zou ze je interesse in haar kunnen merken. Wanneer het moment daar is, zou je daarbij gerust kunnen aangeven dat je twijfelt aan je geaardheid. Wie weet komt uit dat gesprek wel wat moois voort :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

En wat als ik niet zeker weet over zij ook op meisjes valt??

Probeer er eerst gerust achter te komen of ze op meisjes valt. Dat kan in een gesprek over liefde. In dat gesprek zou je eenvoudigweg naar haar geaardheid kunnen vragen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Badge

Probeer er eerst gerust achter te komen of ze op meisjes valt. Dat kan in een gesprek over liefde. In dat gesprek zou je eenvoudigweg naar haar geaardheid kunnen vragen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Dat is ook al  vaak boven de tafel gekomen. Ze zegt dat ze het nog niet weet. We maken ook “grapjes” over dat we gay zijn. Ik weet niet of ik dit gwn als “grapje” moet zien of als een soort hint ofz

Soms zit er waarheid onder een grapje verborgen. Denk je dat je haar zou durven vertellen over je gevoelens? Je kan dat op een heel voorzichtige manier doen, bijvoorbeeld door te zeggen dat je soms wel erg vaak aan haar denkt. 

 

Gr. Kenshin

Badge

-onnodige quote verwijderd-

Zoiets zegt zij wel, ze vertelde me laatst dat ze ons wel eens samen heeft voor gesteld. Ik zei dan “ja dat heb ik ook wel eens😂” 

Ik durf haar dat waarschijnlijk niet te vertellen. 

Eigelijk hoop ik dat zij de first move maakt. 

Ik voel me echt hopeloos in deze situatie

 

‘ze vertelde me laatst dat ze ons wel eens samen heeft voor gesteld’

Fijn :slight_smile:

 

Ik begrijp dat een first move van haar kant het jou gemakkelijker zou maken. Echter zou het kunnen dat zij momenteel hetzelfde denkt; dat zij er de voorkeur aan geeft een move van jouw kant af te wachten. 

 

Gr. Kenshin

Reageer