Skip to main content

Heyhey 

Ik heb mezelf en iedereen altijd gezegd dat ik 100% hetero ben, alleen weet ik dat niet zo zeker.. ik ben een meisje van 16, en ik weet dat ik op jongens kan vallen.. maar iets in mij zegt me dat ik ook voor meisjes kan vallen.. dat omdat ik soms wel een aantrekkingskracht voel.. maar ik heb nog nooit gevoelens gehad voor een meisje. .Wel voor jongens. In mijn omgeving is niemand bi of gay en mijn vrienden en familie zijn ook absoluut er tegen. Dus ik heb niet echt iemand om erover te praten. Is dit een fase? En hoe kom ik erachter? 

Hey Tanja

 

Je geaardheid ontvouwt zich naarmate je ouder wordt. Bij sommigen gebeurt dit op jongere leeftijd, en bij anderen wat later. In ieder geval heb je alle recht om je tijd te nemen om dit te ontdekken. 

 

Het zou kunnen dat je tot nu toe enkel gevoelens hebt gekregen voor jongens, terwijl je ook van jezelf weet dat je op meisjes kan vallen. Wie weet ben je gewoonweg het juiste meisje nog niet tegengekomen. 

 

Wat jammer dat je omgeving de LGBTQ+ community niet lijkt te steunen. Goed dat je dan hiernaartoe, naar dit forum gekomen bent. Moest je graag nog wat meer met leeftijdsgenoten praten over je geaardheid, kan dat op Jong&Out. Da’s een veilige plek voor tieners, waar je gezellig met elkaar kan praten. 

 

Gr. Kenshin


Reageer