Vraag

Bi als jongen

  • 27 April 2022
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Badge

Hallo iedereen ik ben 16 jaar en weet na 3weken ofz dat ik bi ben, niemand weet het nog maar hoe vindt ik andere om mee te praten bi of gay jongens? Want ik vindt het heel spannend enz want het s nieuw voor me dus ik weet niet echt wat ik moet doen en ik weet dat er geen contact gegevens gezegd mogen worden. Maar wil met een andere bi of gay jongen praten om het meer te leren. Dus als iemand een tip heeft of hoe ik het moet regelen zou dat fijn zijn. Fijne middag of avond of wanneer je dit leest. En als het onduidelijk is dan weet ik niet hoe ik het anders moet zeggen


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @anonymous.15 ,

 

ik val alleen op jongens en ben ook een jongen en bijna 14.

Ik heb wel al wat met andere jongens gedaan (aftrekken en pijpen) en meestal namen die andere jongens het initiatief. Zij waren ook 2 jaar ouder ofzo en niet eens allemaal homo, maar meeste hetero denk ik.

Is wel spannend in het begin, maar ik zou nu ook wel een echt vriendje willen hebben. Ik vind wel een jongen leuk van me klas en eentje van de Lidl (hij is echt knap) en ik probeer nu eerst gewoon vrienden te worden en gewoon elkaar te leren kennen en dan verder zien. Misschien zetten zei dan ook de eerste stap om iets te doen, al was het maar kussen.

Ben je ook al verliefd geweest op een andere jongen of alleen nog maar op meisjes?

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 4
Badge +2

Ik denk dat het het belangrijkste is om eerst iemand te vinden die je leuk/aamtrekkelijk vindt. Dan kan je aan diegene vragen of hij/zij gay/bi is en zeggen dat je hem/haar leuk vindt.

Badge

onnodige quote verwijderd 

Hi MickeyMouse sorry voor het langen wachten. Ik wil dat ook met jongens doen maar de meeste gaan me of uitschelden of mij raar aan kijken. Dat s wel nice dat je iemand op het oog hebt en ik denk als jij ermee door gaat dat het wel lukt. Ik ben wel s verliefd geweest op jongens. Thx voor je reactie. Gr anonymous.15

Badge

onnodige quote verwijderd 

Hi Samuel020 sorry voor het langen wachten ook. Ik praat met 2 jongens die bi zijn maar de ene die wilt nog niks doen want hij is bang maar ik ook dus ja en die andere ben ik een goede band aan het mee maken. Thx voor je reactie.

Gr anonymous.15

 

Reageer