Vraag

bh foto's

  • 15 April 2022
  • 5 reacties
  • 248 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal

Ik had een vriend maar gewoon een vriend we waren niet samen ofzo (ik had wel gevoelens voor hem) maar hij vraagt telkens bh foto's en omdat ik iets voelde voor hem heb ik dat gedaan we hebben sinds drie dagen geen contact meer omdat hij mij blokkeerde en ik ben bang dat hij die aan iemand laat zien wat kan ik doen?


5 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Hoi!

 

Dat is wel een lastige situatie. Mijn tip is om nooit dit soort foto's naar mensen te sturen. Ook al ben je nog zo verliefd op iemand. Ze komen vaak in de verkeerde handen terecht. Ik vind het wel vreemd dat die vriend van je je blokkeert. Is het wel echt een vriend van je?  Als die vriend ze doorstuurt of laat zien aan anderen is hij wel strafbaar.  Als ik jou was zou ik naar die vriend toegaan en dit met hem bespreken. Het is niet oké als hij er wat mee gaat doen. Succes!

 

Liefs<3

Reputatie 4
Badge +2

Hey,

Als die vriend echt die foto's doorstuurt is het absoluut niet oké. Maar we weten natuurlijk nog niet of hij iets met die foto's heeft gedaan. Zoals @Esmay07 zegt, zou ik het inderdaad met hem bespreken en zeggen dat het niet oké is als hij die foto's doorstuurt.

Groetjes van Sam

Hey ik ben het met @Esmay07  en @Samuel020  eens. En ik vind het ook gemeen om dan niks meer te laten horen. Waren het foto's van jou helemaal of je borsten met bh ? Ik leer hier dus ook van om dit idd niet te doen. Ik hoop dat het mee zal vallen en dat je er niet herkenbaar op stond. Sterkte meid ! 

Sanny xxxxx

Reputatie 1
Badge

Hey @Sanny 

Ik sta er niet helemaal op mijn gezicht enzo niet maar mensen die mij goed kennen zullen mij wel herkennen.

Grtjes

 

 

Reputatie 5
Badge +1

Hey,

Mijn advies is nooit zulke foto's naar mensen te sturen. Maar daar is het nu te laat voor… 

Weten je ouders ervan? Denk je dat hij er iets mee gaat doen?

​​​​​​grtz,

Noah

Reageer