Beugels aantrekkelijk?

  • 12 July 2023
  • 13 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hallo iedereen, ik weet niet wat het is of waarom het zo is maar ik vind meiden met een slotjesbeugel gewoon echt heel aantrekkelijk, is dat ook bij meer mensen zo?


13 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik moet straks een slotjesbeugel, dus ik ben blij dat iemand het mooi vind haha:) Ik ben zelf bi, (ik val op meiden en jongens:-)) dus ik beantwoord jouw vraag ff;)

Het ligt eigenlijk aan de persoon. Bij sommigen staat het goed en bij sommigen staat het....ehum....minder goed vind ik.

Liefs xxx Banaantje <3

Hey,

Bij sommige vind  ik beugels mooi en bij sommige lelijk. Iets minder goed verwoord dan @Banaantjeeee 🤣. Maar je kan er niks aan doen als je een beugel moet. Alhoewel, mijn broer en ik moesten beide een beugel zei de tandarts, da’s meer dan 5 jaar geleden. En sindsdien niet meer bij de tandarts geweest. Dus hoef ook geen beugel meer. 😅

Ajuus!

Ik vind het heel wisselend per persoon. Bij sommige mensen staat een beugel echt heel leuk, maar bij sommige mensen ook helemaal niet... 

-Cody (Ikke13)

Hey @ikprobeerjetehelpen ,

Ik ben neutraal, het is meestal niet lelijk maar ook niet echt heel mooi ofzo.

Het resultaat natuurlijk wel😉

Alhoewel, mijn broer en ik moesten beide een beugel zei de tandarts, da’s meer dan 5 jaar geleden.

Oeh, das wel erg lang geleden😉Waarom ga je niet meer eigenlijk?

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb er zelf een gehad, het is zo lelijk😂. Jammer dat ik geen foto kan sturen ofzo maar ja. Dus ik vind het er niet uitzien. Bij niemand niet. Maar het is niet dat het een afknapper is ofzo. Ik vind het gewoon niet mooi, thats it

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind het zelf niet per se aantrekkelijk maar ik knap er ook niet op af.

Hey ​

Alhoewel, mijn broer en ik moesten beide een beugel zei de tandarts, da’s meer dan 5 jaar geleden.

Oeh, das wel erg lang geleden😉Waarom ga je niet meer eigenlijk?

Ma vindt het onzin. En ik heb zelf geen zin. Altijd hetzelfde commentaar, tanden geel. Vond het onzin, want nog nooit gaatjes gehad. (volgens mij)

Misschien @OnbekendeAnnoniem ,  maar het is toch beter dat een tandarts de aanwezige tandplak/tandsteen weghaalt.Dit om gaatjes te voorkomen😉

Ik heb zelf ook nooit gaatjes gehad, maar de tandarts moest wel regelmatig dingen doen om dat te voorkomen.

Geen gaatjes moet je gewoon zo willen houden, vullingen krijg je alleen maar ellende van.

Reputatie 7
Badge +12

Ik vind het prima, niet heel bijzonder ofzo, maar ook niet slecht, ik krijg misschien over 1 jaartje ofzo een blokbeugel😬 mijn zus had slotjes en een blokbeugel, en ze moest er altijd veel werk aan besteden om het netjes schoon te houden, dat wil ik echt niet.

-OnlyMe

Mijn zus had slotjes en een blokbeugel, en ze moest er altijd veel werk aan besteden om het netjes schoon te houden, dat wil ik echt niet.

Dat klopt inderdaad...In m'n klas hebben sommige kinderen met een slotjesbeugel allemaal witte smurrie op hun beugel zitten.Das nou niet bepaald aantrekkelijk😉

Reputatie 7
Badge +12

Ja, dan gaat er allemaal kalk op zitten en mijn zus moest bij haar blokbeugel moest ze die in azijn doen om hem schoon te krijgen, en dan had ze later die smaak van azijn in haar mond. En met een slotjesbeugel moest ze echt 4x per dag poetsen en flossen.

@ikprobeerjetehelpen Moet het dan ook er goed uit zien bij jou? (De beugel, zonder etensresten ofzo)

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +9

 

En met een slotjesbeugel moest ze echt 4x per dag poetsen en flossen.

Toen ik een beugel had deed ik dat dus gewoon totaal niet😂 Maar hij was ook niet vies ofzo, ik had alleen de tijd niet om 4 keer per dag voor de spiegel te staan.

 

Misschien @OnbekendeAnnoniem ,  maar het is toch beter dat een tandarts de aanwezige tandplak/tandsteen weghaalt.Dit om gaatjes te voorkomen😉

Ik heb zelf ook nooit gaatjes gehad, maar de tandarts moest wel regelmatig dingen doen om dat te voorkomen.

Geen gaatjes moet je gewoon zo willen houden, vullingen krijg je alleen maar ellende van.

Naja, we wonen nu ook afgelegen in Spanje en als je dan naar de tandarts moet, pfoehhh. Ik spreek geen Spaans, Spanjaarden bijna geen Engels en het is 2 uur rijden naar de tandarts. En als ik naar de tandarts ga, krijg ik waarschijnlijk weer gezeur over een beugel.

Reageer