Skip to main content

Ik zet hier niet zoveel op maar weet niet goed wat ik met dit verhaal moet 

 

er was een jongen laatst bij ons thuis met me vader gewoon een biertje aan het drinken, en uiteindelijk zat ik er bij gewoon een beetje aan het praten. uiteindelijk ging hij weg en voegde hij me op 👻 en ik voegde hem maar gewoon terug. ik dacht er niks van. uiteindelijk begon hij rare dingen te vragen wanner ik 16 werd en of we samen eten zouden halen enzovoort. Uiteindelijk zou hij sigaretten voor me vader brengen en vroeg of hij dat nu kon doen. Hij vroeg of we konden afspreken bij een school dus ik ging daar heen. Hij had de sigaretten niet bij zich en uiteindelijk gingen we naar mijn huis. Ik gaf m wat te drinken en we gingen gewoon even praten ik verwachten dat hij elk moment weg zou gaan.  Hij kwam van een feest dus hij was hardstikke dronken en kon niet meer recht lopen
 

een paar momenten later begon hij te vragen of ik en mn vriendje al lang hadden en of we goede seks hadden. Hij kwam steeds dichterbij zitten en begon hij aan mn benen te zitten. Uiteindelijk hing hij een soort van op me en kwam die steeds dichterbij me gezicht. Hij liet zn telefoon vallen aan de andere kant van mij en hij wou m pakken. Hij lag dus uiteindelijk een soort op mn benen gelukkig is hij er wel snel af gegaan. Toen ik zei dat ik naar bed ging heeft hij me 3 x geknuffeld en gezoend op mn wang. Uiteindelijk ging hij weg en was ik helemaal in shock, toen begon hij mij te bellen en te appen omdat hij zogenaamd zn huis niet in kon en bij mij wou komen.  
Wat moet ik uberhaupt met deze situatie doen. 

Hoi @C1ttingso 

 

Heel goed van je dat je dit vertelt, en dat je hulp zoekt bij andere forumleden. Hopelijk krijg je nog steunende en helpende reacties van andere gebruikers.


Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit nu vertelt.

Veel sterkte!

Mariska, De Kindertelefoon 


Hey @C1ttingso 

Ik zou op zoveel mogelijk manieren bij hem wegblijven, en weet dat dit waarschijnlijk illegaal is. Met je ouders erover hebben is ook nog een goede optie


Heyy,

Wat een nare ervaring snap goed dat je niet weet wat je hier mee moet.. Het lijkt mij goed dat je dit met je ouders/vader bespreekt want het is niet fijn wat er is gebeurd en je ouders/vader kunnen je hier wel verder bij steunen en helpen denk ik.

Je kan ook altijd de tips van @Mariska H gebruiken als dat je fijn lijkt en de mensen bij de KT kunnen je ook helpen hiermee.

Liefs, ItsJustMe <3


Reageer