Skip to main content

Hey,
Eén van m'n beste vriendinnen heeft dus een crush op iemand en die crush van haar heeft ook een crush op haar, maar ze zijn nog niet officieel samen.

Ik irriteer me er dus aan dat hun waarschijnlijk een stelletje worden en nu al een soort van "samen zijn", want ze komt haar beloftes daardoor niet meer na. 

Want we hadden afgesproken in de kleine en in de grote pauze samen te zitten alleen kwam ze beide pauzes niet opdagen. De kleine pauze vond ik niet erg, want toen had ik ook iemand anders waarmee ik kon zitten dus had ik haar gewoon laten gaan, maar in de grote pauze kwam ze ook niet opdagen waardoor ik alleen zat.

Het k*tste was ook nog eens dat ik 2 tussenuren had en daarin ook al alleen zat en daardoor maakte het extra k*t dat ik alleen zat.

Wat moet ik doen met die meid?

Thanks alvast :)

Heyy,

Wat vervelend dat ze zo doet…. waar is ze dan die pauzes zo druk bezig dat ze jou alleen laat? Eigenlijk niet echt aardig van haar…… 

Als ik eerlijk ben vind ik dat vriendschap van twee kanten moet komen, waarin je rekening houdt met elkaar en voor elkaar zorgt op een goede manier. Jij mag er natuurlijk anders over denken hoor, maar dat is wat ik persoonlijk het belangrijkste vind. 

Een jongen mag toch niet jullie vriendschap verpesten? En dat ze je laat zitten zonder het te melden is ook wel een beetje onbeschoft van haar…..

Misschien kan je haar benaderen en hierover een gesprek beginnen, over hoe jij je voelt hoe zij doet. Onthoud wel dat je dan niet boos moet worden of geïrriteerd, want dan gaat het gesprek niet heel soepel. Als je netjes blijft, heeft ze misschien meer begrip voor je dan als je boos doet. Hopelijk doet ze er dan iets  mee, en zo niet, zou je eventueel andere vriendinnen kunnen zoeken.

Groetjesssss

Reageer