Hey,
vorig jaar heb ik eindelijk mijn beste vriendin gevonden. Ik had hier altijd heel veel moeite mee dus ik was blij eindelijk een bestie te hebben, zoals we elkaar noemen.
nadat ik was blijven zitten in de 4e had ik een volledig nieuwe klas. gelukkig kende ik al wat mensen omdat we samen in de gsa zitten, dus ik ging veel met hen om. een van hen was mijn toekomstige bestie, A. Maar A. en ik maakten aan het begin constant ruzie. Uiteindelijk ging het beter en waren we altijd samen als het kon.
De laatste tijd zoekt ze veel discussies. maar alleen over de app. ze leest constant mijn toon verkeerd en zo ontstaat een discussie, volledig eenzijdig want ik ben in totale verwarring.
Net ook weer.
A: hey, ben je nog wakker?
ik: yass, ik ben beetlejuice aan het kijken
A: oh. nvm dan app ik morgen wel. sorry.
ik: waarom sorry? ik snap het niet
A: nee laat maar
ik: huh ik snap er niks van
A: wat moet je snappen
ik: waarom je sorry zei
A: niks
ik: okay dan niet
A: sorry hoor. k wilde sh*t kwijt mr je was leuke film aan t kijken dus k zei nvm. sorry dat je dat niet leuk vindt. k dacht k gun je een leuke avond.
uiteindelijk appte ik dat ik graag had geholpen als ze dat had aangegeven, waarop ze antwoordde dat ze mijn hulp niet meer wilde. ik appte dat ik er alsnog altijd voor haar ben, en toen zei ze hm. ik ga slapen.
elke keer gaat het zo en ik weet niet meer wat ik moet doen. help