Vraag

Beste vriendin weg. wat nu?

  • 4 November 2023
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Hoi Ik ben zelf 14 jaar oud (M) en een tijdje geleden zijn er wat dingen gebeurt tussen mij en mijn beste vriending (ruzie). nu praten we niet meer en heeft ze mij geblokeert. wat nu? aan de ene hand wil ik graag haar vriend zij want ze is een aardig persoon. maar ik weet niet of ik haar kan vergeven, of zij mij wel?

 

alvast bedankt, doolhof


1 reactie

Reputatie 2
Badge

Hoi! 

Ik weet natuurlijk niet wat er tussen jullie is gebeurt, maar als ik jou was zou ik er met haar over proberen te praten. Aangezien ze je heeft geblokkeerd kan je haar niet bellen, maar als jullie op dezelfde school zitten kan je bijvoorbeeld wel haar eens in de gang aanspreken. Ik zou het persoonlijk niet bespreken op school, vanwege de drukte, maar je kan haar vragen of ze bij iemand thuis wil afspreken, of dat jullie ergens elkaar ontmoeten in een park ofzo. Als ze dat ook niet wil kun je misschien een keer langs haar huis langsgaan, of haar een briefje of kaartje sturen. Als ze open staat om het te bespreken, vertel dan aan haar wat jij vindt en denkt, en luister ook naar haar. Als ze echt heel boos is/was maar er wel over wil praten dan kun je misschien ook iets van een cadeautje voor haar meenemen, iets als chocolade, om haar te laten zien dat het je echt spijt. Jullie hoeven niet gelijk weer beste vriendinnen te worden, maar het is wel fijner voor jullie beide als er geen ruzie is. 

Reageer