Vraag

beste vriendin, vrienden blijven, wat moet ik doen??

  • 19 August 2023
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Wat moet ik doen? Ik ben een meisje. En ik heb een beste vriendin, ik ken haar al heel mijn leven. Een half jaar geleden hadden we een heftige ruzie, maar daar zijn we nu overheen en ik heb haar vergeven (ze deed echt heel kut toen mr dat is nu klaar) en alles ging gewoon weer beter daarna enz, maar ik heb soms nog twijfels aan haar omdat als ik bij haar ben is ze super aardig en lief en zegt ze dat ik echt haar nummer 1 ben enz, maar ze appt echt NOOIT uit zichzelf of ik wil logeren, afspreken, bellen of gwn appen. Het contact moet altijd van mijn kant komen dus ik heb een beetje mixed feeling over hoe ze doet. En ik wil natuurlijk ook niet super dramatisch lijken naar ik vind wel dat het contact van twee kanten moet komen toch? Dus moet ik vrienden blijven?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Wat wil je zelf? Het is jouw vriendin dus jij mag het bepalen.

Reputatie 1
Badge

Dit is herkenbaar voor mij. Ik had ook zo'n vriendin. Wij zijn eigenlijk gewoon uit elkaar gegroeid, maar volgens jou verhaal lijkt dat niet zo te zijn bij jou. Ik weet niet of je nog andere goede vriendinnen hebt maar als dat zo is ga daar dan ook mee om. En praat misschien een keer met haar of jij wel echt haar nummer 1 bent. Als dat niet zo is of jij vind haar niet jou nummer 1 zou ik het gewoon laten gaan. Jullie kunnen wel vrienden blijven maar misschien niet zo goede vrienden als eerder. Hoop dat dit helpt!!

xx aardappelpuree

Reageer