Skip to main content
Vraag

Beste vriendin seks met mijn neef?

• August 18, 2025
  • 3 reacties
  • 432 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hi!

Ik ging met mijn vriendin op vakantie naar Spanje.

Daar woont familie van mij.

We gingen daar langs en ik zag aan mijn vriendin haar gezicht dat ze mijn 3 jaar oudere neef leuk vond. 

Hij is ook wel knap, maar ik verwachtte het gewoon niet.

Mijn neef stelde aan mijn vriendin een rondleiding voor en ze knikte dat ze dat leuk vond.

Mijn neef nam haar mee naar binnen en ze bleven wel erg lang weg.

Ik ging kijken en ze zaten zoenend op bed.

Ze hadden mij niet door.

Later gingen we nog een keer langs, want mijn vriendin zei dat ze vond dat mijn tante 'zo lekker kon koken'.

Dat is ook wel zo, maar daar ging het niet om!

Mijn neef en vriendin gingen weer naar binnen en later vond ik ze seksend in bed terug.

Dit keer zagen ze me wel.

Mijn vriendin sprong snel op en trok haar kleren aan. Ze liep langs me snel naar buiten en mijn neef volgde.

Later gingen we in hun zwembad zwemmen en mijn vriendin trok mijn extra bikini aan, want daar zaten dikkere pads in. Ze stopte ook de pads uit haar bikini er nog in. 

Ze had opeens hele grote borsten.

Ik vroeg waarom ze het deed en ze zei dat mijn bikini lekkerder zat en dat ze niet 'wist' dat er al pads in zaten.

Ik vond het niet leuk dat ze loog en dat ze alleen nog maar aan mijn neef dacht. 

Ík was met waar op vakantie!

Hebben jullie tips?

Liefs yoyo

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 18, 2025

Ik zou het gesprek met haar aangaan en aangeven dat je het niet leuk vind dat zij geen aandacht aan je geeft.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 19, 2025

Hi ​@Wolf Ik ga dat zeker doen, maar hoe begin ik dat gesprek dan?

Liefs yoyo

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 20, 2025

Ja heb het met haar erover. 

Hoi  .…naam van dat meisje

Ik vind het niet echt leuk dat je met me neef bezig bent en je eigelijk met mij op vakantie bent en je geen interesse toont in mij wij wouden leuke dingen gaan doen maar je bent alleen bezig met hem dat vind ik heel jammer.

Dus zou je nu mijn neef met rust kunnen laten en met mij deze vakantie nog een beetje leuk maken