Vraag

beste vriendin niet te vertrouwen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb even hulp nodig,

 

Mijn beste vriendin heeft een tijdje geleden gezoend met mijn vriend. We hadden net 3 maanden een relatie maar ze wist hoe gek ik op hem was. Nu heeft ze met hem gezoend op een feestje waar ik bij was en daar 2 maanden lang over gelogen. Nu ik eindelijk het lef had om het aan mn vriend te vragen gaf hij het meteen toe. Zij heeft hem ‘gedwongen’ niets tegen mij te zeggen. Uiteraard ben ik meteen bij mijn vriend weggegaan. 
 

Nu ben ik echter enorm aan het twijfelen. Deze vriendin zit in al mijn vriendengroepen en ik zag haar dagelijks. Om contact met haar te verbreken vind ik erg lastig. Daarentegen kan ik dr ook niet meer aankijken, geloof ik geen woord wat uit dr mond komt en erger ik me aan elke kleine stap.

Leuk feitje: dit is niet de eerste keer dat ze t heeft geflikt! Hetzelfde is een jaar geleden bij een andere goeie vriendin van ons en haar vriend!

Wat zou jullie advies zijn? Hoe moet ik met haar omgaan? Ben ik te loyaal aan haar of geef ik haar nog een kans? 


10 reacties

Hoi! Ik ben hier ook nieuw en kijk ook ff op mijn topic. Maar ik heb ook zoiets gehad. Alleen ik ben een jongen en m’n vriend natuurlijk ook. En hij deed heel vreemd via de app. Hij las m’n appjes wel. Maar hij antwoordde niet. Ok. Niet zo erg. Maar toen kwam ik erachter dat hij met mijn vriend omging die zei dat hij mijn vriend haatte. En mijn vriend zei hetzelfde. Dus stap naar haar toe en neem t lef om het RECHT in haar gezicht te zeggen

Hoi! Ik ben hier ook nieuw en kijk ook ff op mijn topic. Maar ik heb ook zoiets gehad. Alleen ik ben een jongen en m’n vriend natuurlijk ook. En hij deed heel vreemd via de app. Hij las m’n appjes wel. Maar hij antwoordde niet. Ok. Niet zo erg. Maar toen kwam ik erachter dat hij met mijn vriend omging die zei dat hij mijn vriend haatte. En mijn vriend zei hetzelfde. Dus stap naar haar toe en neem t lef om het RECHT in haar gezicht te zeggen


Hey! Chill dat je zo snel reageert haha, ik zal zmt even je acc bekijken! Het punt is dus een beetje dat ik dat al heb gedaan. Ik heb dr meerdere keren gesprekken met dr over gehad en zelfs een brief geschreven. Ik heb precies uitgelegd hoe ik me voel maar het lijkt dr simpelweg niet te boeien. Ze blijft nu maar vragen of ik leuke dingen wil doen omdat k dr door corona natuurlijk niet zie. 

Dan kan je bijv. voorwaarden opstellen. Bijvoorbeeld: ‘Ik wil best verdergaan, maar dan moet je ook m’n vriend niet meer lastigvallen.’

heeyy @Roosjelief9 

Als eerste, wat rot dat zo'n 'vriendin' dit doet bij je en het ook nog eens onkent! Wat ik persoonlijk zou doen is met haar praten. Vind een goed moment en zorg dat jullie echt alleen met zn 2 tjes zijn! Ga er even goed voor zitten en vraagt bijvoorbeeld waarom ze dit doet. Misschien dat je haar na het gesprek dus nog een kans kan geven. Ik zelf zou (als zij geen gesprek aan kan gaan met jou) het idd de vriendschap een beetje eindigen.. Het klinkt rot maar als ze dit al vaker heeft gedaan lijkt het me niet echt meer leuk om zo'n 'vriendin' te hebben x ik hoop dat je hier een beetje iets aan hebt :) 

 

Groetjes (Bijna zelfde naam haha x)

heeyy @Roosjelief9 

Als eerste, wat rot dat zo'n 'vriendin' dit doet bij je en het ook nog eens onkent! Wat ik persoonlijk zou doen is met haar praten. Vind een goed moment en zorg dat jullie echt alleen met zn 2 tjes zijn! Ga er even goed voor zitten en vraagt bijvoorbeeld waarom ze dit doet. Misschien dat je haar na het gesprek dus nog een kans kan geven. Ik zelf zou (als zij geen gesprek aan kan gaan met jou) het idd de vriendschap een beetje eindigen.. Het klinkt rot maar als ze dit al vaker heeft gedaan lijkt het me niet echt meer leuk om zo'n 'vriendin' te hebben x ik hoop dat je hier een beetje iets aan hebt :) 

 

Groetjes (Bijna zelfde naam haha x)

 

Hey! Ik sta er heel erg t zelfde in als jij. Ik heb niet het idee dat je dit een vriendin kan noemen. Vind het lastig om iemand zo gemakkelijk los te laten maar je hebt volkomen gelijk. Ik ga proberen nog eens met haar in gesprek te gaan. Meer kan ik niet doen. Het is niet aan mij om de problemen, door haar veroorzaakt, op te lossen . Thanks!

Haha ja, ik had deze gebruikersnaam gekozen aangezien ik dit vroeger gebruikte als  moviestarplanetnaam :). Roos is de real one haha

Heyy @Roosjelief9 

Jaa fijn dat we er een beetje hetzelfse overdenken en idd meer kun je ook niet echt doen.  ik snap dat het moeilijk is om iemand los te laten want ja het was/ is toch een goede vriendin van je geweest. Maar geloof me als ze niet normaal kan praten of dergelijke dan weet je denk ik al genoeg x succes nog en laat je weten hoe het ging? doegdoeg

Oke, dit klinkt heel kortaf. Wat ik zou doen: Weggooien dat mens. Als het haar niks boeit dan ga je verder in de discussie en moet je echt heel boos worden. Maar echt heel boos. Vertel het al je vriendinnen dan weten ze ook wat voor mens het is. Dit noem je geen vriendin.

Oke, dit klinkt heel kortaf. Wat ik zou doen: Weggooien dat mens. Als het haar niks boeit dan ga je verder in de discussie en moet je echt heel boos worden. Maar echt heel boos. Vertel het al je vriendinnen dan weten ze ook wat voor mens het is. Dit noem je geen vriendin.


Heel lastig om te horen dit maar ik denk dat je volkomen gelijk hebt. Het moet nog even tot me doordringen maar dat begint steeds meer te komen geloof ik. Ik ga het even laten bezinken nu haha. Ik wordt zo moe van mezelf, continu twijfelen jezus...

Reputatie 3
Badge +1

drop die meid meteen! Wat ze jou heeft aangedaan is echt niet oke. En dan moet ze er niet mee weg kunnen komen.  Zoals @anoniemegast43 al zei dat je het aan al je vriendinnen moet vertellen zie dat maar een beetje als haar karma voor wat ze met je heeft gedaan

Heel lastig om te horen dit maar ik denk dat je volkomen gelijk hebt. Het moet nog even tot me doordringen maar dat begint steeds meer te komen geloof ik. Ik ga het even laten bezinken nu haha. Ik wordt zo moe van mezelf, continu twijfelen jezus…

Ja snap ik wel hoor! Maar dit is we; de beste oplossing

 

Reageer