Skip to main content
Vraag

Beste vriendin heeft nu een vriendje, die niet blij met mij is

• September 28, 2025
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Hallo allemaal ik ben een jongen van 14, en ik heb een beste vriendin, we kennen elkaar al 8 jaar en we zijn net broer en zus. Onze ouders zijn super goed bevriend, we zijn ook al nr zeeland met zn allen geweest en alles. En we weten ook echt bijna alles van elkaar.

Maar ze heeft nu een vriendje die niet heel blij is met mij. En er ook niet gelukkig van word dat wij zo vaak met elkaar zijn (we wonen in de zelfde straat dus we zien elkaar vaak). En ookal zegt ze dat ze me niet gaat verlaten voor hem. Ben ik toch echt bang dat ze dit gaat doen. En ik wil van jullie even weten, wat jullie vinden en wat jullie zouden doen. En of jullie vinden dat wij het probleem zijn of dat hij het probleem is.

Bedankt alvast

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 28, 2025

Haar vriendje voelt zich waarschijnlijk een beetje jaloers of onzeker, omdat hij misschien denkt dat jij “meer” voor haar betekent. Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn, jullie hebben gewoon een hechte vriendschap, en dat kan prima bestaan naast haar relatie.

Wellicht kunnen jullie dit met z’n drieën bespreken? Ken je hem ook? Want dan weet hij wat je bedoelingen zijn. Ik denk dat dit sowieso bespreekbaar moet worden gemaakt. Dat lijkt mij het verstandigste voordat jullie misverstanden creëren :)

xx liefs Wolf 🐺