Skip to main content

Haii ik wil even wat advies van jullie! Het zit zo we hebben vandaag afgesproken met zijn 3en (ik mijn bestie en een ander meisje) dat andere meisje ken ik al heel lang en we waren al vrienden maar we waren iets closer geworden omdat zij vaak naar mij toe kwam met haar verhalen enzo. Maar vandaag waren we heel close dan met zijn 3en we deden die trend dat je halve hartjes op elkaars wang moet doen dan wangen tegen elkaar drukken en dan heb je een heel hartje dit dit deden we dus met zijn 3en dat was heel gezellig en we hebben enorm gelachen. Mijn beste vriendin moest al om 5 uur gaan en ik en dan andere meisje mochten wat langer. Toen we die hartjes trend hadden gedaan (we hadden alles gefilmd) dachten we we gaan naar de stad. Ik merkte dat mijn beste vriendin een beetje stilletjes was daarna maar ik dacht dat komt vast dor vermoeidheid omdat ze vanacht heel laat sliep.  Wij hadden dus allemaal onze fietsen en toen zij mijn bestie ik moet nog even langs mijn huis mijn katten voeren omdat haar ouders toen niet thuis waren. Wij fietsen mee naar haar huis en we gingen wachten. Maar toen mijn bestie haar sleutel in haar deur deed zij ze gaan jullie maar alvast ik kom *misschien* ook nog. We hadden een tijd afgesproken dat we elkaar weer zouden zien bij de Jumbo maar ze kwam niet en ik appte haar en ze zij dat ze ook nog haar kamer moest opruimen dat vond ik al vreemd wat hoe zou ze dat moeten als haar ouders niet thuis zijn?  Ik dacht misschien is ze gwn niet lekker dus wij dachten oké dan gaan we wel gwn verder met zijn 2en want het is ook zo raar dat we dan omdat een iemand niet komt meteen iedereen naar huis gaat. Het was toen best gezellig. Toen ik thuis was zag ik dat ik echt iets van 30 foto's dus ik dacht ik maak wel ff groepapp aan nouja ik stuurde dus alles enzo en dat meisje reageerde dus zovan was zo leuk met allemaal hartjes erbij enzo mijn beste vriendin reageerde al niet meer erop maar nu kan ze ook niet meer logeren ofzo ik heb haar al uitgelegd dat dat meisje gwn een vriendin is en niet meer maar alsnog reageert ze niet echt op alles of heel langzaam dus wat moet ik doen? 

Heyyy,

 

Ik weet niet of ik het goed begrijp maar is het dat je denkt dat ze bang is dat je haar zou verraden door haar in de steek te laten en met iemand anders vrienden wordt?

 

Zo ja, zeg als je het meent dat je het nooit zou doen. Dat je haar nooit kwijt zou willen raken, geef desnoods een leuk cadeautje dat je zelf hebt gemaakt of dat een grappige betekenis heeft dat alleen jullie begrijpen.

 

Als het niet zo is en er iets anders is zou ik het gewoon aan haar vragen. Vraag hoe het met haar gaat.  Waarschijnlijk zegt ze dan goed maar vraag het echt goed gaat dat er niet iets aan de hand is.

 

 

Succes

Sunset


Reageer